اسلام آباد خبر08:22 - 1401/03/03
گزارش تصویری|

تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو توسط وزیر ورزش و جوانان

با حضور وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان و خادمین ورزش دو شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئولین محلی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و خادمین ورزش دو شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو در سالن فرهنگیان شهر شهیدان مرصاد تجلیل بعمل آمد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر روز گذشته دوشنبه دوم خرداد 1401 از استان ایلام وارد شهرستان اسلام آبادغرب شد و در معیت بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب، مسئولین محلی، شهرستان و استان و جمعی از مردم و ورزشکاران،  عملیات اجرایی ۲۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی روستایی و شهری در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.

در همین راستا بصورت نمادین زمین فوتبال روستای کندهر واقع در بخش حمیل شهرستان کلنگ زنی شد و زمین چمن مصنوعی روستای گردنگاه قوچمی واقع در بخش حمیل شهرستان توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. در این سفر از مجموعه ورزشی شهر کرندغرب و استادیوم و زمین چمن در حال احداث این شهر بازدید نمود و در شامگاه همانروز در خاتمه سفر یکروزه خود به دیار مرصادنشینان از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو تجلیل نمود.

گفتنی ست؛ سفر بابرکت وزیر ورزش و جوانان به شهرستان مظلوم و بیکارترین شهرستان استان و حتی کشور حواشی، انتقادات و گلایه هایی را به همراه داشت که برخی از این اشکالات به برنامه ریزی وزارت ورزش و دستگاه های زیرمجموعه در استان و شهرستان و برخی ایرادات به برگزارکنندگان مراسم بر می گردد.