اسلام آباد خبر17:59 - 1401/03/13
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

فرماندار جدید مدیران ناکارآمد و خسته را پالایش کند/باید مواظب متروپل ها و عبدالباقی ها در اسلام آبادغرب باشیم

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: فرماندار جدید بنابر خواسته مردم، در اولین اقدام مدیران نالایق، ناکارآمد، تنبل و خسته را پالایش جدی و اساسی کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه با تقدیر از زحمات جهانبخش حیدری فرماندار پیشین شهرستان و تبریک انتصاب مهندس حمیدرضا کرمی از فرزندان دیار مرصاد، اظهار کرد: با نگاهی به برنامه ها و جلسات اخیر فرماندار جدید، یک مدیر مصمم و کمر بسته آماده خدمت، تلاش و پیکار در جهت کاهش محرومیت های شهرستان برداشت می شود، که به نمایندگی از مردم عزیز مطالباتی از ایشان مطرح می شود که لازم است فرماندار جدید بنابر خواسته مردم، در اولین اقدام مدیران نالایق، ناکارآمد، تنبل و خسته را پالایش جدی و اساسی کنند و در قدم دوم مدیران لایق، جوان، متعهد، دلسوز و کسانی که خدمت به مردم مظلوم و محروم شهرستان را افتخار می دانند، انتصاب نمایند که قطعا" مد نظر ایشان خواهد بود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: حادثه متروپل در آبادان یک زنگ خطر بزرگ را در کشور به صدا درآورد؛ ما باید مواظب متروپل ها و عبدالباقی ها در اسلام آبادغرب باشیم، کسانی که فکر می کنند با هر کیسه زری هر تخلفی را می توانند حل کنند، ساختمانی را بنا کنند، مجوزاتی را صادر کنند و اخلالی در انجام کار ها داشته باشند، ویژه خواری، رانت خواری و اعمال نفوذ به هر شکل ممکن داشته باشند، ابرچالش فرماندار جدید در شهرستان اسلام آبادغرب همین فشار ها و لابی گری هاست که برخی جاها ممکن است باشد و فرماندار باید توان نه گفتن در برابر این فشار ها را داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: کسانی که فکر می کنند گرفتن مسئولیت فرصتی برای کسب و کار، درآمد و آب و نان است باید این فرصت را از آنان گرفت و در اختیار مردم قرار داد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با نقل قول از یکی از سیاسیون گفت: اگر  روزی شهدای عزیز ما از مزار خود بلند شوند و قرار باشد اسلحه بدست بگیرند، آیا این اسلحه را به سمت برخی از مسئولین نخواهند گرفت؟! این نکته بسیار مهمی است که باید مسئولانی انتخاب شوند که مرضی شهدا، امام(ره) شهدا و امام زمان(عج) باشند که در نهایت ما از برادر عزیز مهندس حمیدرضا کرمی(فرماندار جدید شهرستان) یک درخواست بیشتر نداریم؛ تغییر! تغییر! تغییر!