اسلام آباد خبر13:44 - 1401/03/30

افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حومه شمالی شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حومه شمالی در مسجد روستای علی آباد شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه مقاومت حضرت عباس(ع) حومه شمالی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آبادغرب باحضور فرمانده ناحیه، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، معاونت بسیج مساجد ومحلات  و دیگر معاونت های نظارتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت حومه شمالی شهرستان اظهار داشت: بخش شاخص و مثبت این نمایشگاه عکس و آثار بجا مانده از شهدا می باشد، شهدا افتخار ما و همه روستاهایی هستند که برای امنیت و آرامش مردم تقدیم انقلاب نموده اند.

وی عنوان کرد: برای ادامه راه شهدا باید به فرموده خداوند در قرآن عمل کنیم؛ نماز بخوانیم و زکات بپردازیم، چون زکات معامله با خداست و بلاگردان است لذا پایگاه های بسیج باید مبلغ زکات باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه؛ پایگاه های بسیج در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به آحاد و اقشار مختلف مردم پیشرو بوده و هستند، گفت: فرماندهان پایگاه باید با کمک مردم مشکلات روستا را احصاء نمایند ودر راستای رفع مشکلات تلاش نمایند چون برخی از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی عمرانی مردم نیاز به بودجه دولتی ندارد و فقط تعاون، همدلی و کار جهادی را می طلبد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف نمایشگاه جشنواره اسوه این است که ظرفیت ها و مشکلات روستاها معرفی می شوند و برای رفع مشکلات روستا راهکار ارائه می شود.