اسلام آباد خبر13:27 - 1401/04/07
سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با برنامه های متنوع باشد

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در ستاد ساماندهی جوانان گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با برنامه های متنوع باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جلسه ستاد ساماندهی جوانان با محوریت اوقات فراغت در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حمید رضا کرمی سرپرست فرمانداری اسلام آباد غرب در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با محوریت اوقات فراغت که با حضور جمعی از مسئولین هیات های ورزشی و مدیران ادارات و دستگاههای دولتی برگزار شد گفت: از زحمات همه هیات های ورزشی که با عشق و علاقه و بدون هیچ چشم داشتی با حداقل امکانات زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در مسابقات مختلف فراهم می کنند سپاسگزارم و خرسندیم که امروز در ورزش تیمی در رشته هندبال نماینده سربلند زاگرس از شهر ما حضور دارد و قطعا  این تیم همچون گذشته با حمایت طرفداران در مسابقات لیگ برتر خواهد درخشید و بنده به نوبه خود از زحمات همه دست اندرکاران و مربیان و حامیان این تیم قدردانی میکنم.

 

فرماندار در ادامه عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا تاثیر بسیار زیادی بر برنامه های اوقات فراغت گذاشته و انشالله با فروکش کردن این بیماری برای ایجاد شور و نشاط در جامعه هدف و جلوگیری از گذراندن اوقات فراغت عزیزانمان در فضای مجازی برنامه های متنوعی را در بخش های ورزشی،فرهنگی،تفریحی و ... تدوین و دستگاههای مرتبط اجرا خواهند کرد .

 

در این جلسه حاضرین نکته نظرات خود را پیرامون بهبود برنامه های اوقات فراغت تشریح کردند .

 

 

انتهای پیام/