اسلام آباد خبر14:53 - 1401/04/07

هیچ ابهام و اشکالی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد

هیچ ابهام و اشکالی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود ندارد : سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شایعات طرح شده در مورد امنیت سامانه یکپارچه خودرو را تکذیب کرد و گفت: آنچه در مورد این سامانه مطرح شده مراحلی است که باید طی شود تا مسوولیت انجام قرعه‌کشی به وزارت صمت واگذار شود. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قالیباف» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: در حال حاضر تصدی گری وزارت صمت در واگذاری خودرو در دستور کار نیست و مرحله دوم تخصیص خودرو مشابه مرحله نخست از طریق سامانه ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد انجام خواهد شد.

وی ضمن گلایه از رسانه ای شدن مکاتبات کارشناسی و مرسوم وزارت صمت، تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با دقت، سلامت و شفافیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را زیر نظر دارد و نامه منتشر شده این دغدغه را ثابت می‌کند.

مشاور رسانه ای وزیر صمت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدگاه های پیشنهادی و مشورتی در خصوص بهبود کیفیت سامانه را با دقت بررسی می‌کند و در صورت لزوم جهت اجرا به پیمانکار ارائه می‌دهد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان‌کرد: نه بحث حذف سامانه یکپارچه مطرح است و نه ابهامی در قرعه کشی نوبت نخست وجود دارد، بلکه هدف اول ما بهبود کیفیت خدمت به مردم عزیز است.

انتهای پیام/