اسلام آباد خبر17:21 - 1401/04/08
سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

با مدیران ناکارآمد و ناتوان خداحافظی می کنیم/بدنبال  مدیران انقلابی کارآمد و خدمتگزار مردم هستیم

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در نشست با اصحاب رسانه گفت: بزودی با برخی مدیران ناکارآمد و ناتوان که دل به کار این مردم و شهرستان نمی دهند خداحافظی می کنیم و بدنبال  مدیران انقلابی کارآمد و خدمتگزار مردم هستیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی  سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان داشت گفت :هیچ لذتی بالاتر از این نیست که در خدمت عزیزانی هستم که زبان مردم و انعکاس دهنده مشکلات مردم هستند.

 

وی بیان داشت: ما به عنوان خادم این مردم دست بوس مردم هستیم، بنده در حوزه ای خدمت کرده‌ام که تمام مشکلاتی که شما اکنون می بینید بنده چندین برابر را در حوزه کاری خود دیده ام و ناراحتی و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده ایم.

 

کرمی افزود: اگر بخواهیم مشکلات شهرستان را دسته بندی کنیم و به صورت کتابی در آوریم وزنش بسیار سنگین خواهد بود انتظار دارم در کنار هم با هم فکری هم مشکلات را حل کنیم، ما می‌خواهیم در چهار حوزه فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی در این شهرستان کار کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان عنوان کرد: در بخش حوزه صنعت اسلام آبادغرب پتانسیل وظرفیت بسیار بزرگی دارد اما درصدی از آن ظرفیت و پتانسیل که موجود هست پای کار هست؛ در حوزه پتروشیمی، گلخانه، فراب، خمیرمایه تکان های اقتصادی کار را برای دوستان سخت کرده است ما به همکاران استانی گفتیم حاضریم دست شما را برای جذب سرمایه گذار در اسلام آبادغرب ببوسیم و هر مانعی که در اسلام آبادغرب سر راهشان باشد را بر می داریم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری شهرستان عنوان کرد: ما از این به بعد اجازه نمی دهیم در هیچ کارگاه کارخانه یا شرکت تولیدی نیروی غیر بومی که تخصص آن در شهرستان یا استان باشد  بکارگیری نمایند و این تعهد را از کسانی که می خواهند فعالیت کنند می گیریم.

 

وی خطاب به خبرنگاران بیان داشت: بیایید اصلاح‌گر و کمک باشیم اگر بتوانیم در حوزه اقتصاد اسلام‌آبادغرب را ارتقاء بدهیم بسیار هنر بزرگی کرده ایم.

 

کرمی گفت: با توجه به اینکه رسانه‌ها روحیه لطیفی دارد مدیران باید هنر کار کردن با رسانه ها را داشته باشند و انتقاد پذیر باشند.

 

وی بیان داشت: بنده لیست برخی مدیران ناکارآمد و ناتوان که دل به کار این مردم و شهر نمی دهند را گرفته و بزودی با آنها خداحافظی می کنیم و بدنبال مدیران انقلابی کارآمد و خدمتگزار مردم هستیم.

 

مهندس کرمی تصریح کرد: بنده با کسی تعارف ندارم و وامدار کسی هم نیستم، آمده ام به مردم شهیدپرور این شهر خدمت کنم. به عنوان خادم مردم انتظارات از من بسیار زیاد است بنده برای آنچه که خواسته مردم اسلام آباد است تلاش و کار خواهم کرد.

 

وی گفت: کار رسانه پرداختن به موضوعات تولید محتوا، تفکر، نوآوری می باشد و شعار ما خدمت به مردم است ما برای خدمت به مردم آمده ایم،  انشاالله در نشست‌های بعدی مشکلات شهرستان بصورت ریز خدمت دوستان رسانه داده خواهد شد و شما خبرنگاران نقد یا تایید کنید.

 

کرمی در پایان از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان خواست که زبان گویای مدیران شهرستان و مردم باشند و در برابر هجمه های دشمنان با نقشه شوم القای ناامیدی به مردم  اخبار دقیق را به مردم اطلاع رسانی نمایند و امید و نشاط را به جامعه تزریق نمایند.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب در این نشست با اشاره به قوانین مطبوعات به دغدغه های خبرنگاران پاسخ گفت و مشکلات فضای مجازی را ناشی از خلاء قانونی در این زمینه دانست.

 

وی به برخی از انتقادات خبرنگاران پاسخ گفت و بیان داشت: انصافا" هیچ کدام از خبرنگاران خواسته شخصی نداشته و همه در راستای مشکلات شهرستان به عملکرد مدیران نقد داشته اند.

 

تمری در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه خبرنگاران پیشنهاد تشکیل شورای رسانه شهرستان را ارائه نمود.

 

خبرنگاران شهرستان در این نشست صمیمی با فرماندار جدید شهرستان دغدغه ها و نکته نظرات خود را در خصوص مشکلات شهرستان بیان نمودند و از فرماندار شهرستان درخواست نمودند در دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی به درد مردم مستضعف و مظلوم شهرستان جنگ زده اسلام آبادغرب رسیدگی شود.