اسلام آباد خبر15:59 - 1401/04/24
امام جمعه اسلام آبادغرب:

تیم ارزیابی مدیران استان کرمانشاه اعزام شود/ ورود بی رویه مسئولان نا اهل در بدنه دولت یک خطر جدی است

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به دستور رئیس جمهور برای اعزام تیم ویژه ارزیابی مسئولین و مدیران در سطوح مختلف استان گفت: ورود بی رویه مسئولان نا اهل در بدنه دولت یکی از خطرات جدی است که  با سوء تدبیر و بوسیله باقیمانده دولت ناتوان و فشل دولت تدبیر دوازدهم صورت می گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک عید سعید غدیر به همه شیعیان و ارادتمندان اهل بیت(ع)، اظهار کرد: وقتی گفته می شود غدیر عیدالله الاکبر است مفهوم آن این است که باید در میدان و در متن جامعه غدیر بعنوان محور جشن ها قرار بگیرد و توجهات به سمت واقعه غدیر قرار گیرد و جشن ها، شادی ها، صله رحم، هدیه دادن، پوشیدن لباس نو و بسیاری از سنت های نیکو نظیر ازدواج وخرید ها باید در این عیدالله اکبر قرار گیرد چون راه صراط فقط امیرالمومنین علی(ع) است.

 

وی با تبریک میلاد امام هادی(ع) افزود: زیارت جامعه کبیره از زبان امام و حجت الهی نعمت بزرگی است که به ما رسیده و برای ارتباط با خداوند متعال آثار و برکات والایی دارد.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به سفر بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه گفت: دشمنان با این سفر موجی از هجمه های رسانه ای بر علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند که در سنوات اخیر لاف و گاف زیادی از دشمنان دیده شده و ما با این گنده گویی ها آشنا هستیم، دشمنان اگر می توانستند از هیچ اقدامی حتی نظامی کوتاه نمی آمدند اما نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در کنار چین، روسیه و 10 کشور دیگر در حیاط خلوت آمریکا در حال برگزاری مانور هستند و این مواردی که از نگاه دشمنان برای جمهوری اسلامی تهدید به حساب می آید برای مردم ما خاطره است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: پرداخت بدهی 88 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی از اقدامات خوب دولت سیزدهم بعد از پرداخت بدهی 54 هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی (که میراث دولت قبل بود) در طول یک سال خدمت دولت سیزدهم می باشد که این اقدامات زیربنایی در آینده به نفع مردم و کشور خواهد بود.

 

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کرمانشاه، گفت: این سفر هرچند دیر انجام شد اما خبرهای خوشی را بدنبال داشت از جمله اختصاص 20 هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلات استان که نیاز است گزارش کاملی از مصوبات و خیرات و برکات این سفر به اطلاع مردم رسانده شود.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مشکلات این شهرستان از جمله بحث اشتغال و بیکاری و واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد و... از سوی بنده و فرماندارشهرستان مطرح شد و منتظریم در رابطه با کاهش نرخ بیکاری 38 درصدی اقدامات لازم از سوی دولت صورت پذیرد و بارقه امید در دل مردم ایجاد شود.

 

وی افزود: از مهمترین نکات این سفر دستور رئیس جمهور برای اعزام تیم ویژه ارزیابی از مسئولین و مدیران در سطوح مختلف استان می باشد که این کار باید زودتر انجام می شد اما بسیار اقدام خوبی ست و ما حمایت می کنیم که انشاءالله تیمی اعزام شود بصورت منصفانه و بدور از اعمال نفوذ با ارتباط گرفتن با نیروهای حزب الهی مدیران را ارزیابی نمایند که اگر عملکرد در تراز نظام اسلامی نبود بدون اغماض با آن برخورد شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: قبل از وجود خطر آفرینی واردات محصولات خارجی به اقتصاد کشور ما، ورود بی رویه مسئولان نا اهل در بدنه دولت یکی از خطرات جدی است که  با سوء تدبیر و بوسیله باقیمانده دولت ناتوان و فشل دولت تدبیر دوازدهم صورت می گیرد.

 

وی از قوه قضائیه درخصوص دستگیری بر هم زنندگان امنیت ملی کشور تقدیر نمود و گفت نباید اجازه داده شود که برخی هرچه دلشان می خواهد توهین نسبت به مسئولین کشور و نظام منتشر نمایند، این افراد تندرو که زمانی پونز در پیشانی دختران فرو می کردند و چون براساس مبنا و اعتقاد عمل نکردند دچار افراط و تفریط شدند.

 

امام جمعه شهرستان با تبریک 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: یکی از برکات انقلاب شورای نگهبان است که به فرمان امام راحل تأسیس گردید. قداست و ارزش شورای نگهبان به همین بیداری و نگهبانی است و اگر نگهبانی بیدار نباشد، چرت بزند و گرایش به کانون های قدرت و ثروت داشته باشد یک خطری متوجه کشور ما خواهد شد و برخی از مشکلات امروز کشور ما بخاطر نفوذ افراد نالایق است که باید به موقع با آنها برخورد می شد اما نشد.

وی از خدمات شهرداری ، شهردار و نیروهای خدوم آن و خدمات رسانی به مردم قدردانی نمود و گفت مردم ما بسیار قدرشناس هستند و در گوشه و کنار برای خدمات شهرداری بنر قدردانی می زنند لذا باید بیشترتلاش شود و خدمات از حالت تک خدمتی خارج شود و علاوه بر آسفالت محلات محروم، رفع دیگر مشکلات شهری از جمله فضای سبز و … در کارنامه شما ثبت گردد.