اسلام آباد خبر15:11 - 1401/05/02
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در اسلام آبادغرب+تصاویر

نمایشگاه آثار تجسمی مسعود میاور هنرمند برجسته اسلام آبادغرب باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نمایشگاه انفرادی هنرهای تجسمی مجسمه حجم و نقاشی مسعود میاور در شهرستان اسلام آباد غرب محله مسکن مهر شرف آباد در محل نمایشگاه دائمی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور علی صفدری مدیرکل، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان افتتاح شد.

در این نمایشگاه آثار مجسمه و سردیس مفاخر ایران ،شهدای والامقام و شخصیت هایی از مفاخر شهرستان و استان به نمایش درآمد، آثار حجمی مفهومی با موضوع دفاع مقدس و میراث فرهنگی و تاریخی باستانی استان و شهرستان ، نقاشی پرتره از امام خمینی(ره)، شهدای مدافع حرم و شهدای شهرستان اسلام آباد غرب و نقاشی های انتزاعی  از دیگر آثار نقاشی این هنرمند بود .

 

شایان ذکر است؛ مسعود میاور هنرمند مجسمه ساز و نقاش  متولد ۱۳۶۱ در شهرستان اسلام آباد غرب ، دارای مدرک کارشناسی هنر( صنایع دستی) است. از دوران کودکی به نقاشی و حجم سازی  و در نهایت در زمینه نقاشی و مجسمه سازی فعالیت دارد، آثار حجمی این هنرمند فیگور ، آناتومی با مواد و مصالح محلی و مواد دور ریختنی می باشد.