اسلام آباد خبر14:17 - 1401/05/03
به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد

دیدار مسئولین اسلام آبادغرب با خانواده شهدای عملیات مرصاد+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، مسئولین اسلام آبادغرب با خانواده شهدای عملیات مرصاد در شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب با خانواده شهیدان والامقام شهید علی دولت نادری و شهید جلال جعفری از شهدای  عملیات مرصاد در شهرستان دیدار و سرکشی و از ایشان دلجویی نمودند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این دیدار ها گفت: شهدای این شهرستان سند افتخار ما هستند و مسئولین و تمام کسانی که بر سر سفره انقلاب هستند مدیون خون شهدا می باشند.

 

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و انقلاب دارند و امنیت امروز کشور ما مدیون جانفشانی شهداست، خانواده شهدا گرچه با از دست دادن عزیزی سختی هایی را متحمل می شوند اما این سعادت شهادت فیض بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود.

 

سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در این مجالس عنوان کرد: امروز توفیقی نصیب ما شد که در سالگرد شهادت شهدای مرصاد در محضر خانواده معظم شهدا قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: منافقین در کل کشور به ویژه در این شهرستان جنایات فجیعی مرتکب شدند و امروز هم هنوز جنایات منافقین ادامه دارد و در حال اختلاف افکنی و شبهه افکنی در فضای مجازی هستند.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: همسران شهدا مردانه ایستادند و فرزندانی الگو تربیت نمودند و قطعا" اجر و منزلت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست و انشاءالله این شهدا شفیع خانواده های خویش و همه ما باشند.

 

خانم مهین زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در جمع خانواده شهداگفت:مردم شهیدپرور این شهرستان در طول 8 سال دفاع مقدس همواره پیکر عزیزان شان را از زیر آوار بمباران صدامیان بیرون می کشیدند اما منافقین خون آشام به پیر و جوان این شهر مقاوم و انقلابی رحم نکردند و کشتار فجیعی در این شهرستان به راه انداختند تا اینکه رزمندگان اسلام و مردم مبارز اسلام آبادغرب در کمینگاه مرصاد مزدوران منافقین را به درک واصل کردند و لشکر نفاق را تار و مار کردند.