اسلام آباد خبر14:32 - 1401/05/12
حمله رزمی ها به بادکنک فیک

هالک قلابی زیر تازیانه انتقادات؛ بچه تمومش کن!

قهرمانان رزمی که به نوعی هالک فیک خود را متعلق به این جامعه ورزشی می داند، حسابی به او تاختند و به او حمله کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هالک قلابیسوژه روز ورزش ایران است. یک بی خاصیت گمنام که اساسا ورزشکار نیست اما با ادعاهای عجیب و غریب و تصاویر اغراق آمیز فتوشاپی برای خود فالوئر جمع کرد و با استفاده از نفوذ شبکه های مجازی خود را قهرمان جا زد و حریف طلبید. هالک قلابی اما در میدان مبارزه یک رسوایی تمام عیار را به بار آورد و نشان داد حتی پهلوان پنبه هم نیست و تنها به مدد ادعای دروغ و تصاویر دروغ تر برای خود دکان کاسبی باز کرد.

هالک ایرانیقلابی در نخستین مبارزه رسمی به بدترین شکل ممکن باخت تا هجمه‌های زیادی در فضای مجازی علیه وی شکل گیرد. باخت هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق درMMA   هرگز چهره‌ای شناخته شده‌ای نیست.

بعد از ماجرای مبارزه نافرجام با فورد، هالک قلابی در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی در راند نخست ناک مثل آب خوردن ناک اوت شد و شکست خورد. غریبی در رینگ مبارزه با این فایتر قزاق نشانی از یک مبارز واقعی نداشت و بسادگی در کمتر از 2 دقیقه ناک‌اوت شد.

او بعد از ماجرای رسوایی فرودگاه دبی با مارتین فورد مرد ترسناک انگلیسی در یک‌ماه گذشته تبلیغات زیادی برای مبارزه با گوریل قزاق به راه انداخته بود، اما مثل یک کیسه گونی برنج در رینگ نقش بر زمین شد تا یک آبروریزی مفتضحانه بزرگ دیگر به راه بیاندازد.

بعد از این نمایش شرم آور هالک قلابی، قهرمانان رزمی که به نوعی هالک فیک خود را متعلق به این جامعه ورزشی می داند، حسابی به او تاختند و  به او حمله کردند که آبروی ایرانی و ایرانی را به سخره گرفته و حیثیت جامعه رزمی را با این رفتارهای شنیع و دون پایه از بین برده است.

پورشیب: نباید گوشی را دست بچه‌هایی مثل هالک قلابی بدهیم

ذبیح‌الله پورشیبقهرمان کاراته جهان درباره حضور فردی ملقب بههالک ایرانیدر مسابقات گفت: او مبارزه نکرد بلکه نمایش اجرا کرد. اصلا نباید درباره این شخصیت حرف هم بزنیم. کشورمان آدم‌های بزرگ بسیاری دارد که در بخش‌های مختلف کشور از ورزش گرفته تا بخش‌های دیگر که در جایگاه‌های بالایی قراردارند. در تمام دنیا به آدم‌های بزرگ کشورشان احترام می گذارند و تلاش میکنند تا جایگاه بالاتری برای او بیابند. هالک قلابی هم می خواهد به هر راهی که شده خودش را به نمایش بگذارد.

پورشیب ادامه داد: ورزشکاران کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی نیاز به تایید شورای برون مرزی دارند، اما شاهد آن هستیم که هالک قلابی بدون مجوز در این مسابقات با نام ایران حاضر می‌شود. نباید گوشی را دست بچه‌هایی امثال او (خطاب به هالک ایرانی) بدهیم که با آن بازی کند و چنین اتفاق‌هایی بیفتد و آبرویمان برود.

استکی: این آبروریزی را تمامش کن!

علیرضا استکیسرمربی تیم ملی بوکس که در یک دوره مربی اختصاصی امیر علی اکبری فایتر سرشناس ایرانی برای مبارزه در MMA بود، درباره نمایش شرم آور هالک قلابی گفت: نمی دانم مبارزه او با حریق قزاقستانی نمایش بود یا کمدی، ولی ورزش ایران تحقیر شد. در کشور ما با این همه قهرمان جهان و المپیک این مسائل نمی‌گنجد. امیدوارم دیگر تمامش کند.

وی با انتقاد از برجسته شدن افتضاح هالک قلابی در فضای مجازی گفت: آنقدر که این افتضاح وایرال شد، افتخارات امثال دانیال شه‌بخش و امیر علی‌اکبری برجسته نشد.