اسلام آباد خبر18:09 - 1401/05/22
کارشناس مسائل سیاسی:

بیانیه موسوی میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زد/ خوش خدمتی موسوی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سران فتنه با صدور بیانیه اخیر، میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زدند و نشان دادند این فتنه همان گونه که از ابتدا هم برای ملت ما معلوم بود به عنوان ستون پنجم دشمن طراحی شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره صدور بیانیه توسط میرحسین موسوی، اظهار داشت: ریشه چنین مساله ای به این موضوع برمی گردد که عوامل مرتبط با سران فتنه در خارج از کشور تصمیم دارند ۲۵ بیانیه صادر شده از سوی سران فتنه در سال ۸۸ و مواضع خود آنها را به زبان عربی یا انگلیسی در قالب یک کتاب منتشر کنند.

وی افزود: اپوزیسیون خارج از کشور با انتشار این کتاب می خواهند دوباره حاشیه سازی هایی را در کشور و در سطح افکار عمومی جهان پدید آورند که هم مسائل سیاست خارجی ایران را تحت الشعاع خود قرار دهند و هم افکار عمومی جامعه را به سمت مسائل دیگری منحرف کنند که مردم چندان متوجه موفقیت های نظام در حوزه غلبه بر مشکلات کشور نشوند‌.

ترقی تصریح کرد: اپوزیسیون داخلی مقدمه ای برای چاپ آن کتاب لازم داشتند که آن را بر سران فتنه دیکته کردند و تحت عنوان یک نامه از طریق بی بی سی و سایت‌های خارجی اینترنشنال و... منتشر کردند.

وی عنوان کرد: کتاب مذکور مواضعی است که در آن مقطع اصلاح طلبان و طرفداران موسوی آن را بیان می کردند و در حوزه عمل هم بارها در تجمعاتشان به آن اشاره می کردند و البته مسائلی را بر آن افزودند تا بتوانند با این مقدمه دوباره از ابزار موسوی برای اهداف پلید خود در مقابله با نظام و منحرف کردن افکار عمومی استفاده کنند و در خارج از کشور زمینه جلب حمایت اپوزیسیون خارج از کشور و استکبار جهانی و صهیونیست ها را برای خود فراهم کنند بنابراین نامه مذکور و اظهارات آنها عمدتا در راستای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل و پشتیبانان جریان فتنه ۸۸ است و طی آن فتنه‌گران اثبات کردند که همچنان بر مواضع خود علیه نظام و جمهوری اسلامی باقی ماندند و طرفداران آنها و افرادی که این متون را دیکته کردند نیز دنبال قربانی کردن موسوی برای اهداف ضد نظام خود هستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از مباحثی که در متن نامه مذکور آمده اهانت به سردار همدانی است که نقش بسیار موثری در مهار فتنه ۸۸ داشت و توانست امنیت کشور را حفظ کند و اجازه ندهد فتنه‌گران و اخلال گران در امنیت کشور که عمدتا درون آنها عوامل نفاق و اپوزیسیون خارج از کشور مثل سلطنت طلبان و منافقین نفوذ کرده بودند تا کشور را به آشوب بکشانند و ضربات بیشتر و خطرناک تری را به مملکت ما وارد کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: نقش سردار همدانی در مهار فتنه ۸۸ بسیار مهم و موثر بود همان طور که در سوریه هم توانست یک جنبش وابسته به استکبار جهانی و داعش را سرکوب کند و اجازه ندهد دولت قانونی آنجا فریب این نوع حرکتهایی که از طریق دشمنان کشورهای اسلامی و مقاومت مورد تهدید قرار گیرند، بخورند.

وی افزود: نقش سردار همدانی در مقابله با داعش و سرکوب این جریان تکفیری در سوریه به گونه ای شفاف و روشن است که مردم سوریه و عراق نسبت به جان فشانی و فداکاری های سردار همدانی و نقشه های صحیح برای مقابله با جریان تکفیری مورد تقدیر و تشکر آنها واقع شده که نشان می دهد امثال شهید همدانی در مقابله با تروریست و جریان های تکفیری و انحرافی در منطقه نقش بسیار موثری داشته اند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: موضع گیری و اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم که مشغول دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) و مقابله با تروریست ها هستند، نشان دهنده آن است که عده ای کاملا هم جهت و هم سو با استکبار جهانی و اسرائیل و حامیان تروریست در منطقه هستند بنابراین با صدور این بیانیه میخ آخر را به تابوت جریان فتنه زدند و نشان دادند این فتنه همان گونه که از ابتدا هم برای ملت ما معلوم بود که به عنوان ستون پنجم دشمن طراحی شده امروز هم کاملا در راستای اهداف آمریکا و صهیونیست این مواضع را اتخاذ کردند و نه تنها با مسائل داخلی کشور و اقدامشان علیه امنیت ملی مخالف هستند بلکه با جبهه مقاومت و مقابله با داعش مخالفت دارند و کاملا در صف آمریکا و صهیونیست حرکت می کنند.

ترقی تصریح کرد: امیدواریم همان گونه که تاکنون ملت ما پاسخ روشنی به سران فتنه داده اند و حرکت آنها را محکوم کرده اند دستگاه قضایی هم این نامه را عاملی برای محاکمه این فرد و صدور کیفرخواست برای وی قرار دهد و با محاکمه اش شر این افراد را از صحنه سیاسی کشور کم کند‌.

 

انتهای پیام/