اسلام آباد خبر13:26 - 1401/05/23
در جلسه ستاد اربعین شهرستان مطرح شد:

تسریع در آمادگی کمیته های ستاد اربعین اسلام آبادغرب/معرفی دبیر ستاد اربعین شهرستان

در جلسه ستاد اربعین شهرستان ضمن معرفی دبیر ستاد اربعین بر تسریع در آمادگی کمیته های ستاد اربعین اسلام آبادغرب جهت خدمت رسانی به زوار اربعین تأکید گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در جلسه ستاد اربعین شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور مدیران ادارات و با معرفی خسرو تمری بعنوان دبیر ستاد اربعین شهرستان در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در این جلسه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، اظهار کرد: امسال سعادتی نصیب مردم استان کرمانشاه و به ویژه مردم اسلام آبادغرب شده که بیش از سال های دیگر در خدمت زوار اربعین باشیم لذا ستاد اربعین شهرستان، مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را جهت تسریع در آمادگی خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین را فراهم نمایند.

 

وی با تأکید بر زمینه سازی حضور شایسته موکب های مردمی گفت: مدیران ما تجربه چندین ساله خدمت به زوار اربعین را دارند و امسال نیز بصورت ویژه پای کار باشند و پیش بینی لازم را جهت موارد و اقلام مورد نیاز انجام دهند.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان کرد: امکانات و اماکن حوزه های مقاومت بسیج برای رفاه و آسایش زوار در خدمت مردم است و اقشار مختلف بسیج مردمی با توجه تجربیات سال های گذشته برای خدمت به زوار اربعین لحظه شماری می کنند و ماهم وظیفه داریم زمینه خدمتگزاری، بروز و ظهور عشق مردم نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را فراهم کنیم.

 

 

وی بیان داشت: خیل عظیم زوار اربعین مهمان خداوند متعال هستند و از از کرامات و معجزات امام حسین(ع) است که بیش از 20 میلیون نفر زائر با شور حسینی در خاک عراق وارد حرمین شریفین می شوند.

 

خسرو تمری دبیر ستاد اربعین شهرستان در این جلسه مواردی را جهت آمادگی کمیته های مختلف ستاد بیان نمود.

 

ناصری بخشدار حمیل نیز در این جلسه درخصوص تجربیات سال گذشته زوار اربعین که از شهر حمیل به سمت مرز مهران در رفت و آمد بودند نکاتی بیان کرد.

 

مدیران ادارات و مسئولین کمیته های ستاد اربعین نیز در این جلسه پیشنهادات خود را جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین ارائه نمودند.