اسلام آباد خبر14:02 - 1401/06/29
جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسلام آبادغرب

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب از اجرای بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه  شورای اداری اسلام آبادغرب با محوریت برنامه های دفاع مقدس شهرستان با حضور مدیران شهرستان در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسلام آبادغرب اجرا خواهد شد.

 

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد: فضا سازی شهری، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از ایثارگران و مدافعان سلامت، زنگ ایثار و مقاومت، یادواره شهدا، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدا، مسابقه فرهنگی و ویزیت رایگان از اهم برنامه های پیشنهادی هستند.

 

 

 سرهنگ میرزایی؛ حضور کارکنان ادارات در نماز عبادی سیاسی، برگزاری میز خدمت، تجلیل از پیشکسوتان، شب شعر، صبحگاه مشترک، تکریم زنان ایثارگر، یادواره شهدای کارگری، شیفت ایثار کارمندی یا کارگری و پویش نذر خون از دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عنوان کرد: مرز امروز ما همین خدمت رسانی به مردم در جبهه های مختلف کشور است و ما در ایام اربعین شاهد تقدیم یک شهید راه خدمت بودیم که یکی از راهداران عزیز شهرستان در راستای ایمن سازی مسیر زوار اربعین جان خون را تقدیم نمود و این سند افتخار خدمت رسانی شهرستان اسلام آبادغرب به زوار اربعین است.

 

 

سرهنگ میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود باتسلیت ایام اربعین حسینی و ایام سوگواری آخر ماه صفر، از کلیه اعضای شورای اداری، شورای تأمین و رأس امام جمعه و فرماندار شهرستان و مدیران شهر حمیل در راستای زمینه سازی خدمت رسانی موکب ها به زوار اربعین تشکر و قدردانی نمود.

 

 

 

انتهای پیام/