اسلام آباد خبر16:56 - 1401/06/29
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اسکان شبانه 20 هزار زائر اربعین در اسلام آبادغرب/تقدیر از مهمان نوازی مردم شهر شهیدان مرصاد

فرماندار اسلام آبادغرب با تقدیر از مهمان نوازی مردم شهر شهیدان مرصاد، گفت: در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز های کشور، شبانه 15 الی 20 هزار نفر زائر اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب اسکان داده شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه  شورای اداری اسلام آبادغرب با حضور مدیران شهرستان در محل سالن جلسات شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری اربعین و ماه صفر با تقدیر از مهمان نوازی مردم شهر شهیدان مرصاد، گفت: در زمان اوج شلوغی مرزها و در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز های کشور، شبانه 15 الی 20 هزار نفر زائر اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب پذیرایی و اسکان داده شدند.

 

 فرماندار شهرستان با قدردانی از همه مردم و مسئولین در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: قرار گرفتن شهرستان در مسیر دو مرز مهران و خسروی،  امسال تردد در مسیرهای مواصلاتی اسلام آباد غرب را انبوه کرد  و در این راستا۲۲موکب بصورت شبانه روزی در ۳وعده و میان وعده به زوار خدمت رسانی کردند.

 

وی عنوان کرد: اربعین یک کنگره عظیم جهانی است که بیش از 20 میلیون نفر مسلمان و غیر مسلمان به عشق امام حسین(ع) در پیاده روی شرکت می کنند و این اجتماع بزرگ اربعین حسینی موج بیداری اسلامی در جهان را شتاب بخشیده و این شور و حال وصف ناپذیر که ارادتمندان ایرانی به عشق اباعبدالله برپا کرده اند با عث شده که کشورهای خارجی نیز برای برپایی موکب در حال سبقت گرفتن از همدیگر هستند.

مهندس کرمی عنوان کرد: اربعین برکات فراوانی برای شهرستان داشته و در مواردی که برخی امورات بدون بودجه امکان پذیر نبوده در اربعین شاهد تعریض جاده، احداث نمازخانه، شانه سازی جاده و … هستیم و باید تلاش شود از هم اکنون برای سال آینده انشاءالله با آمادگی بیشتری به استقبال اربعین حسینی برویم.

 

وی به برخی خواسته های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: مطالبات مردم به حق است و ما خارج از سیستم اداری بعنوان یک شهر وند از خودمان ارزیابی داشته باشیم که اگر نمره قبولی از مردم بگیریم قطعا" خداوند نیز از ما خشنود خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان با برشماری برخی از اقدامات مثبت دولت آیت الله رئیسی در حوزه اقتصادی، سیاسی و بین المللی، تأکید نمود: جهاد تبیین وظیفه همگانی مدیران است و ما باید در دولت انقلابی حوزه کاری خودمان را برای مردم تبیین کنیم و مدیران باید عملکرد خود را به مردم گزارش دهند.

 

درادامه سرهنگ میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با تشریحبرنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: بیش از 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسلام آبادغرب اجرا خواهد شد.(مشروح خبراینجا)

در بخش دیگری از این جلسه دادستان،مدیران ادارات تبلیغات اسلامی ،کمیته امداد اسلام آباد غرب و حمیل،جانشین انتظامی،شهردار،آموزش و پرورش نکاتی را پیرامون  مشکلات شهرستان در حوزه کاری خود مطرح کردند.

در این جلسه فرماندار مدیران جدید ادارات جهاد کشاورزی،بنیادمسکن،سازمان تبلیغات، آبفاو گاز را معرفی کرد.