اسلام آباد خبر07:08 - 1401/07/02
امام جمعه اسلام آبادغرب:

قوه قضائیه با آشوبگران برخورد قاطع نماید/ دفاع مقدس یک جنگ احزاب بود

امام جمعه اسلام آبادغرب با قدردانی از ایستادگی و از جان گذشتگی نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج از قوه قضائیه خواست با آشوبگران برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های نماز جمعه امروز، با تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: پیامبرگرامی خاتم پیامبران بود، نه خاتم پیام و رسالت پیامبر مکرم اسلام با رحلت ایشان پایان نمی یابد و انقلاب اسلامی ایران تداوم این پیام و رسالت الهی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری بعثت دوباره اسلام با ظهور انقلاب اسلامی جلوه ای از خود را به نمایش گذاشت و در سایه اسلام انقلاب ها گسترش یافتند و در سایه انقلاب اسلامی اسلام نیز گسترش یافت.

 

وی افزود: این انقلاب همانند انقلاب نبوی با شعار الله اکبر حرکت خود را آغاز کرد و آرمان های آن همان آموزه های دین مبین اسلام است، در این انقلاب، اُحُد، بدر و حنین، جنگ احزاب و کربلا داشته و داریم در واقع حوادثی که در زمان پیامبر رخ داد به اشکال و مصادیق دیگری بارها برای این انقلاب تکرار شد.

 

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک جنگ احزاب بود در برابر انبوهی از دشمنان تا به دندان مسلح و کسانی که با کینه به انقلاب نگاه می کردند و دفاع مقدس کربلایی بود که پر از ایثار و رشادت است که نظیر آن در هیچ جای جهان نیست.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی راه سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از دشمنی ها، نفاق و تحریم های فراوانی عبور کرده و در این راه جان عزیز جوانان خود را فدا کرده، انقلاب اسلامی به این راحتی به اینجا نرسیده که با چند شعار هنجارشکنانه و سنگ پراکنی به تزلزل و سستی بگراید، برخی عفریته ها فکر می کنند که با برداشتن و آتش زدن روسری به انقلاب ضربه می زنند در حالیکه تمامی اقوام  ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان های شهدا متحد و یکپارچه ایستاده اند و کسی نمی تواند در این سد و بنیان مرصوص نفوذ کند و پرچم این انقلاب با هدایت ولایت فقیه و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) بدست مبارک امام زمان(عج) خواهد رسید.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به تناقض در شعار و عمل منافقان، گفت: ما از فوت دو بانوی کرد در یک زمان نزدیک متأسف و متأثریم اما عکس العمل این قوم منافق و لیبرال در مقابل فوت خانمی که برای حفظ عفت خود جان خود را فدا می کند درمقایسه با فوت خانم مهسا امینی رامشاهده کنید به نیات درونی و بیرونی آنها پی می برید. ظلم های فراوانی که در دیگر کشورها بر علیه زنان اتفاق می افتد و جامعه جهانی نسبت به آن ساکت است نشان دهنده این است که درخصوص فوت "مهسا امینی" با صداقت برخورد نکردند و اینها اگر بدنبال مشخص شدن حقیقت بودند باید صبر می کردند و نباید به مساجد و ادارات دولتی و اموال عمومی حمله می کردند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: در کشور ما مشکلات زیادی از نظر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی وجود دارد و ما هم از این تریبون مقدس بارها صدای مردم را به گوش مسئولین رسانده ایم اما بدین معنی نیست که کلیت نظام اسلامی دچار اشکال است.

 

وی بیان داشت: برخی لیبرال ها ولایت مطلقه فقیه را نمی فهمند یا نمی خواهند بفهمند اما مردم عزیر ما فرق بین خادمین و خائنین را به درستی تشخیص می دهند و کسانیکه در بحران ها، حوادث غیرمترقبه سیل، زلزله، بیماری کرونا و سختی ها در کنار مردم بودند و ازجان، شرف و ناموس ملت دفاع کردند، می شناسند و کسانی که بهانه آوردند، نیامدند و فرار کردند را نیز به خوبی می شناسند.

 

وی اضافه نمود: کسانی که به پلیس سنگ می زنند اگر برای شان مشکلی پیش بیاید و با پلیس تماس بگیرند، پلیس به راحتی چتر حمایتی و اقتدار خود را بر آنها خواهد کشید و این تفاوت بین نیروی انتظامی با پلیس آمریکاست.

 

امام جمعه شهرستان گفت: بنده به نمایندگی از مردم از نیروهای جان برکف انتظامی که در برابر آشوبگران ایستادند، همچنین از نیروهای عزیز سپاه و ارتش قهرمان، نیروهای بسیج مردمی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی، فرماندار و همه مدیران که پای کار بودند تا نگذارند آشوبگران به اهداف خود برسند، تقدیر و تشکر می نمایم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی از دستگاه قضایی مطالبه نمود: پیگرد قانونی و دقیق تمام عناصری که موجب ایجاد آشوب در شهر شهیدان مرصاد شدند را خواهان و خواستاریم و از مسئولین قضایی می خواهیم بدون اغماض و با اشد مجازات با کسانی که حضورشان در اغتشاشات محرز شده و موجبات ناآرامی و نگرانی مردم شده اند برخورد قاطع صورت گیرد.