اسلام آباد خبر15:26 - 1401/07/11
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسلام آبادغرب:

در هر لباسی می توان سرباز ولایت بود/ عدم توسعه و ترک فعل ها حاصل انتخاب غلط خود مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ در هر لباسی می توان سرباز ولایت بود، گفت: متأسفانه برخی مشکلات مردم، عدم توسعه و ترک فعل ها، حاصل انتخاب غلط خود مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بمناسبت گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از سربازان نمونه سپاه اسلام آبادغرب در حسینیه امام خامنه ای این ناحیه برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، اظهار کرد: سربازی یعنی گوش به فرمانی ولایت، و در هر لباسی می توان سرباز ولایت بود.

 

وی افزود: سربازی شغل مقدسی است و سختگیری های نظامی بخاطر آمادگی و جلوگیری از آسیب دیدن سربازان عزیز می باشد و همچنین دوران مقدس سربازی بهترین دوران برای شکل گیری شخصیت مردی و مردانگی و استقلال است که در موفقیت زندگی آینده نقش مهمی دارد.

 

دشمنان در طول 8 سال دفاع مقدس دست بدست هم دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و شهدای بسیاری از جمله شهدای سرباز تقدیم انقلاب شد.

 

 

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: آزادی بیان یکی از اساسی ترین اصول انقلاب اسلامی است و اقشار مختلف حتی در حضور رهبر انقلاب با آزادی بیان و آزادی عمل انتقادات و درد دل های خود را بیان کرده اند.

 

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از زمان مبارزات طاغوت و بعد از پیروز انقلاب تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری و هم اکنون نیز که رهبر انقلاب اسلامی هستند همواره از وضعیت موجود، کمبود ها، مشکلات مردم و مسئولین انتقاد کرده اند و بر رفع مشکلات تأکید داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه درسپاه شهرستان عنوان کرد: متأسفانه برخی مشکلات مردم، عدم توسعه و ترک فعل ها، حاصل انتخاب غلط خود مردم است؛ مردم خودشان شورای شهر، نماینده شهرستان و حتی رئیس جمهور را انتخاب می کنند بعد اقدامات اشتباه این افراد و برنامه ریزی غلط ایشان که مردم را به سختی می اندازند را به پای حکومت اسلامی می نویسند.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی نعمات و امکانات فراوانی در شهر و روستاهای کشور قرار دارد و وضعیت مردم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، البته مشکلاتی نظیر بیکاری جوانان وجود دارد که اکثر این جوانان عزیز باید از فکر پشت میز نشینی و استخدام اداری در بیایند و با آموختن یک حرفه برای زندگی آینده و بازار کار خود برنامه ریزی نمایند.

 

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور و همچنین در شهر اسلام آبادغرب گفت: نظام اسلامی با اعتراض مردم مشکلی ندارد اما هدف دشمنان آشوب و برهم زدن آرامش و آسیب زدن به مردم و کشور است.

 

وی تصریح کرد: شهر شهیدان مرصاد با سنگ پراکنی تعدادی عوامل بیگانه بدنام نمی شود چرا که این مردم در بزنگاه های انقلاب ثابت کرده اند که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و اعتراضات خود را نیز از تریبون های مختلف توسط نخبگان، سیاسیون و رسانه ها بیان کرده و به گوش مسئولین رسانده اند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان با اشاره به هتک حرمت اغتشاشگران به ساحت دین اسلام، قرآن، به آتش کشیدن مسجد و آسیب زدن به اموال عمومی، یادآور شد به فرموده امام(ره)؛ دشمنان ما را به زحمت می اندازند اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

 

انتهای پیام/