اسلام آباد خبر17:57 - 1401/07/12
ایران 8 – ویتنام 1؛

فوتسال جام ملت‌های آسیا| خط‌ و نشان تیم ملی ایران با صعود به نیمه‌نهایی/ هت‌تریک درخشان کاپیتان طیبی

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ویتنام با برتری پرگل کشورمان خاتمه یافت تا فوتسال ایران به نیمه نهایی راه پیدا کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های ملیفوتسالایران و ویتنام در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌هایفوتسالآسیا ۲۰۲۲ - کویت از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه - ۱۲ مهرماه) در سالن سعدالعبدالله شهر کویت به مصاف یک‌دیگر رفتند.

تیمفوتسالایران در مرحله گروهی با اقتدار و با 3 برد پرگل پای به این مرحله گذاشته بود و نمایشی فراتر از انتظاری در مرحله گروهی داشت. تیم ایران هر 3 مسابقه خود مقابل اندونزی، چین تایپه و لبنان را با برتری قاطع پشت سر گذاشت. ثبت ۲۴ گل زده فقط یک گل خورده، حکایت از اقتدارفوتسالیست های ایرانبود از همین روبرای بازی یک چهارم نهایی مقابل تیم سختکوش ویتنام به دنبال تداوم بردهای خود بود.

فوتسالیست‌های ایرانکه بازی مقابل ویتنام را با ترکیب سعید مومنی، محمد درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و حسین طیبی آغاز کرده بودند، پس از اینکه حملات زیادی در لحظات ابتدایی داشتند، سرانجام در دقیقه 7 دروازه حریف را باز کردند تا از حملات خود نتیجه بگیرند. ستاره ایران در این بازی باز هم حسین طیبی کاپیتان ایران بود که نقش عمده ای در گل های ایران داشت.

در نیمه دوم نیز برتری تیم ملیفوتسالایران ادامه یافت و سهم ایران 4 گل و سهم ویتنام یک گل بود تا شاگردان شمسایی با کسب پیروزی ۸ بر یک به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند و منتظر برنده بازی ازبکستان و تاجیکستان برای رسیدن به فینال باشند.

ایران 8
گل: حسین طیبی(3)، سالار آقاپور، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین بازیار، مسلم اولاد قباد، سعید احمدعباسی

ویتنام 1
گل: وان‌داک هوآ

رئیس فدراسیون فوتبال، تماشاگر دیدار ایران و ویتنام

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC و احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتسال این بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را از نزدیک نظاره کردند.


بیشتر بخوانید:

فوتسال جام ملت‌های آسیا| جشن صعود مقتدرانه تیم ملی ایران با گل‌باران چین تایپه

فوتسال جام ملت‌های آسیا| پیروزی بی‌دردسر تیم ملی در آخرین بازی گروهی