اسلام آباد خبر16:45 - 1401/08/07

غربی ها باید بدانند با دُم شیر بازی نکنند/ موتور تقویتی اغتشاشات غربی ها بودند

غربی ها باید بدانند با دُم شیر بازی نکنند/ موتور تقویتی اغتشاشات غربی ها بودند : علی علیزاده با تاکید بر اینکه غربی ها باید بدانند ایران دم شیر است و با دُم شیر بازی نکنند، گفت: موتور تقویتی اغتشاشات اخیر غربی ها بودند. آنها رسما دخالت کردند و در این باره تحریم هایی را نیز اعمال کردند که نتایج آن را خواهند دید. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، علی علیزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره بهدخالت غربی ها در امور داخلی ایرانتاکید کرد: غربی ها باید بدانند ایران دم شیر است و با دُم شیر بازی نکنند و آن را به بازیچه نگیرند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌ شیر با بیان اینکه این گونه نخواهد بود که غربی ها همیشه هر غلطی که بخواهند در ایران انجام دهند و ایران نیز هیچ جوابی به آنها ندهد، گفت: برنامه هایی برای این موضوع چیده شده تا آنها را از دخالت در امور ایران پشیمان کنیم که به موقع این برنامه ها اطلاع رسانی بین المللی خواهد شد. 

وی اظهار داشت: موتور تقویتی اغتشاشات اخیر غربی ها بودند. آنها رسما دخالت کردند و در این باره تحریم هایی را نیز اعمال کردند که نتایج آن را خواهند دید.

 

غربی ها باید سیاست خود را در ارتباط با ایران قدرتمند تغییر دهند

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: غربی ها دگر باید سیاست خود را در ارتباط با ایران قوی و قدرتمند تغییر دهند.

گفتنی است، اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در ایران که به بهانه مرگ مهسا امینی اتفاق افتاد با مداخله جویی‌های تعدادی از کشورهای غربی و آمریکا همراه بود و همچنین رسانه‌های فارسی زبان مستقر در لندن نیز به آتش این اغتشاشات دامن زدند. در این میان شاهد اظهارات مداخله جویانه‌ای از سوی مقامات انگلیسی بودیم و که در این راستا تحریم هایی را نیز اعمال کردند.

به گفته؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، واشنگتن در امور داخلی ایران مداخله می‌کند و به دنبال فرار از مذاکرات هسته ای است.

سردار سلامی نیز چندی پیش در این باره گفت:‌ در اغتشاشات اخیر وقتی فریادهای دینی بر فتنه غلبه کرد آمریکا، آل سعود، فرانسه، آلمان و انگلیس از فرصت استفاده کرده و می خواستند تنفس مصنوعی بدهند اما جوابی نداد و آنها دوباره در مقابل شکست آشکار ماندند.

 فرمانده سپاه با هشدار به بدخواهان ملت ایران تاکید کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید.