اسلام آباد خبر14:21 - 1401/08/12
سعدالله زارعی در گفتگو با دانا:

کاریکاتور بازی های آمریکا و غرب جمعیت میلیونی را به نفع آن ها وارد خیابان‌ها نکرد

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی گفت: ما باید نشان دهیم که غربی ها بعد از ۴۰ سال مقابله با یک کشور هنوز نتوانسته اند حقایق آن کشور را درک کنند و متوجه شوند که این دسته کاریکاتور بازی ها جمعیت میلیونی را به نفع آن ها وارد خیابان نمی کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،سعدالله زارعی کارشناس و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکه هدف گذاری اصلی دشمن دراغتشاشاتاخیر بهم ریختن یکپارچگی ملت ایران، وحدت و انسجام ملی بود، اظهار کرد: آمریکایی ها یقین کرده بودند که می توانند در این اغتشاشات جمعیت زیادی را به صحنه بکشانند و با این جمعیت به مصاف میلیون‌ها نفر انقلابی روند که این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه طرح بزرگ آمریکا و غرب به اغتشاشات کوچک ده الی صد نفره تبدیل شد، گفت: به تعبیر بعضی‌ها که می گویند کوه موش زایید، یعنی از آن کوه توطئه آمریکا برای انشقاق در ایران، تظاهراتی محدود به یک مشت ارازل و اوباش در آمد.

این اغتشاشات کوچک آن چیزی که آمریکایی ها بخاطرش آبرو و حیثیت خود را به میان آوردند، نبود

این تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در ادامه افزود: این اغتشاشات کوچک آن چیزی که آمریکایی ها بخاطرش آبرو و حیثیت خود را به میان آوردند، نبود.

سعدالله زارعی با بیان اینکه کارهای آمریکا و غربی ها در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست، خاطر نشان کرد: وقتی اغتشاشی در یک کشور صورت گیرد آن هم اغتشاش بی سرو ته و محدودی که در مقابل موج ۸۰ میلیونی ملت ایران اصلا به حساب نمی آید، مرسوم نیست که رییس جمهور و مقامات آمریکا، رئیس جمهور فرانسه، نخست وزیر انگلیس و آلمان در مورد آن موضع گیری کنند.

وی تصریح کرد: ما باید این مسئله را با سند، مدارک و تصاویر افشا کنیم و نشان دهیم که غربی ها بعد از ۴۰ سال مقابله با یک کشور هنوز نتوانسته اند حقایق آن کشور را درک کنند. همچنین با این همه دستگاه های عریض و طویل اطلاعاتی که در آمریکا و انگلیس است، متوجه نشده اند که این مدل کاریکاتور بازی ها جمعیت میلیونی را به نفع آن ها وارد خیابان نمی کند.

این کارشناس سیاسی در پایان تاکید کرد: باید حماقت، جهالت و در عین حال خباثت آمریکا و غرب را به همگان نشان دهیم.