اسلام آباد خبر14:26 - 1401/08/12
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی است/ توطئه آمریکایی و صهیونیستی شکست خورد

سردار سلیمانی گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی در کنار هم قرار بگیرد و چشم طمع نظام سلطه از کشورهای اسلامی برداشته شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازگلستان ما؛ سردار سلیمانی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای سخی‌آباد آق قلا با اشاره به اینکه در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم، اظهار کرد: ۱۳ آبان برجستگی خاصی در امسال دارد و آن پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود که با بهره‌گیری از شبکه رسانه‌ای نطام سلطه درصدد خدشه به ایران قوی و مستقل بود که این توطئه شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مردم گلستان با هوشیاری و ولایتمداری مثل سایر مردم کشور این توطئه را خنثی کردند و حماسه آفریدند‌.

سردار سلیمانی بیان کرد: در آستانه ۱۳ آبانی قرار داریم که دشمن در یک رویارویی آشکار شکست خورده است و مدارکی از سازمان سیاه بدست آمده است که به آن صحه می‌گذارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر استکبار به کشورهای مستقل به ویژه ملت ایران جفای زیادی به پا کرده است و توطئه‌ها و فتنه‌های آنها ضربات اساسی به پیکر کشورهای اسلامی و مسلمان وارد کرد و آنها تجزیه کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار دادند تا جهان اسلام دچار ضعف و انحطاط شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کشور ما نیز قبل از کودتای ۲۸ مرداد تحت سلطه انگلیس خبیث قرار داشت و ما حافظ تاریخی قوی داریم و ملت ما گذشته خود را فراموش نمی‌کند.

سردار سلیمانی ابراز داشت: جعل یک رژیم کودک‌کش در سرزمین‌های مستقل فلسطین از دیگر جنایات استکبار است و مقام معظم رهبری بیان کردند قرن آینده ازآن اسلام خواهد بود و مقدمات این پیروزی‌ها را مشاهده می‌کنیم.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری بیان کرد تا ۲۵ سال آینده چیزی به عنوان رژیم کودک کش باقی نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی در سال‌های که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده دچار بحران‌های متعددی شده و در حال حاضر دچار بحران هویت شده است.

این مقام مسئول افزود: رژیم جعلی صهیونیستی بی‌هویت است و از سرزمین‌های مختلفی به آن منطقه کوچانده شدند و دارای پاسورت‌هایی از کشورهای مختلف هستند.

سرداز سلیمانی تاکید کرد: بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی در کنار هم قرار بگیرد و چشم طمع نظام سلطه از کشورهای اسلامی برداشته شود.

وی متذکر شد: نظم نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است و در آن جایگاه ایران اسلامی به عنوان پیشقراول یک کشور تمدن ساز با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب خواهد بود.

این مقام مسئول از مجاهدت‌های شکل گرفته برای آبرسانی در استان و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تشکر کرد.

سردار سلیمانی ابراز داشت: ۳۰ درصد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور پیشرفت خیلی خوبی داشته و گلستان جزو استان‌های خوب در این زمینه است.

انتهای پیام/