اسلام آباد خبر16:00 - 1401/08/13
امام جمعه اسلام آبادغرب:

لانه جاسوسی نماد استکبار جهانی بوده و ملت ما راهی جز تسخير لانه شیطان نداشتند/توده مردم دل شان با نظام است اما از مدیریت های غلط گله مند هستند

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: لانه جاسوسی نماد استکبار جهانی بوده و هست و ملت ما راهی جز تسخير لانه شیطان را نداشتند و یا اینکه باید مسیر گاو شیرده را انتخاب می کردند۰

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت‌الاسلام روح الله  زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های نمازجمعه امروز اسلام آبادغرب با گرامیداشت سالروز استکبارستیزی اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان حاوی سه مؤلفه مهم است که می شود تاریخ انقلاب اسلامی را در سه کلمه؛ تبعید، کشتار و تسخیر خلاصه کرد.

 

وی افزود: درخصوص تبعید با رهبری امام‌خمینی(ره) بعنوان یک روحانی مجاهد و مبارز مواجه  می شویم که تاریخ گواهی می دهد که موج عظیم مردم همواره با قدرت مرجعیت و روحانیت به حرکت درآمده و درخصوص کشتار دانش آموزان بی‌گناه می توان گفت این نماد ایستادگی و مقاومت مردم ماست که تا سرحد شهادت ایستادند اما از آرمان خود کوتاه نیامدند.

 

امام جمعه شهرستان  با اشاره به شهید آرمان علی وردی گفت: یاد شهدا آرمان امامین انقلاب و شهدا را به یاد ما خواهد آورد و انشاءالله  نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود چون شما امر به معروف و نهي از منکر را احیا کردید و در برابر بزرگترین منکر عالم(آمریکا) ایستادید.

 

وی عنوان کرد: لانه جاسوسی نماد استکبار جهانی بوده و هست و ملت ما راهی جز تسخير  لانه شیطان را نداشتند و یا اینکه باید مسیر گاو شیرده را انتخاب می کردند.

 

خطیب جمعه‌ اسلام آبادغرب گفت: با مماشات در برابر اغتشاشگران و این همه خساراتی که آشوبگران  به اموال عمومی وارد نموده‌اند شاید ساده لوحان این گونه فکر کنند که کار نظام تمام است درصورتی که نظام اسلامی اضمحلال استکبار و استعمار جهانی را آغاز  کرده است.

 

وی افزود: شکست سیاست های غرب، اتحاد جبهه های مقاومت، و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه با تغییر رویکردهای سیاسی و اقتصادی دولت سیزدهم به وقوع پیوست که اینها به مذاق  دشمنان خوش نیامد و در صدد برهم زدن نظم  داخلی کشور ما برآمدند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: به آنهایی که می گویند کار خودشونه باید گفت؛ ایستادگی در مقابل قدرت های پوشالی و دفاع از مظلوم  و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) کار نظام اسلامی است.

 

وی عنوان کرد: ملت ما همانطور که از دست دشمنان عصبانی هستند از دست مدیران بی کفایت، برخوردهای ناصحیح و مدیریت های غلط گله مند هستند چون اینها موجب نارضایتی در بین مردم می شوند و گرنه توده مردم دل شان با نظام است.

 

 

انتهای پیام/