اسلام آباد خبر16:18 - 1401/08/14
باحضور نماینده انجمن خوشنویسان ایران/

انتخابات انجمن خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد

انتخابات انجمن خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب باحضور نماینده انجمن خوشنویسان ایران برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  انتخابات انجمن خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور سعید زمزیا نماینده انجمن خوشنویسان ایران برگزار شد.

 

در ابتدای این برنامه هوشنگ رزم دیده جانشین مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اشاره به ظرفیت هنری شهرستان در تمامی زمینه ها، خصوصاً هنر خوشنویسی، بر بعد وفاق بین هنرمندان تأکید کرد و افزود: بدون شک هنرمندان یک جامعه به عنوان سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند و حفظ احترام و جایگاه سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای در روند توسعه آن جامعه مؤثر است.

 

وی در ادامه از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجمن خوشنویسی در طول شکل گیری این انجمن اشاره نمود و گفت بدون شک این حمایت در راستای برنامه های انجمن ادامه خواهد داشت.

 

رزم دیده گفت: انجمن باید در راستای جذب هنرجویان جدید با همکاری اداره آموزش و پرورش هم اقدام نماید که بتوانیم از نقش هنر بر کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

 

 

سعید زمزیا نماینده انجمن خوشنویسان ایران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجمن خوشنویسان شهرستان و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرفیت هنر خوشنویسی در شهرستان را بی نظیر دانست و گفت: بدون شک وجود پیشکسوتان و بزرگان انجمن خوشنویسی در اسلام آباد غرب یکی از مؤلفه های بسیار مهمی است که نقش مهمی در گرایش هنرجویان جدید به هنر خوشنویسی دارد.

 

در خاتمه پس از گزارش های سعید نجف زاده رئیس و بازرس انجمن خوشنویسان شهرستان، با انتخابات صورت گرفته آقایان بهروز دربی، سعید نجف زاده، محمد علی مرادی نیا و مسعود صادقی به عنوان اعضای اصلی و آقایان کیومرث بهرامی و یداله ویسمرادی به عنوان اعضای علی البدل و رضا خسروی  به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/