اسلام آباد خبر21:38 - 1401/09/01
دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

شناسایی و دستگیری دو تن دیگر از مرتبطین شبکه های ضدانقلاب در اسلام آبادغرب توسط سازمان اطلاعات سپاه

دادستان اسلام آبادغرب ازشناسایی و دستگیری دو تن دیگر از مرتبطین شبکه های مجازی ضدانقلاب در شهرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبر ، ازشناسایی و دستگیری دو تن دیگر از مرتبطین شبکه های مجازی ضدانقلاب در شهرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد و گفت:  تاکنون ۴ نفر از این افراد توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده اند.

 

وی اظهار داشت: دو نفر ازمرتبطین شبکه های مجازی ضد انقلاب که اقدام به ارسال تصاویر و شناسایی نیروهای امنیتی در شهرستان برای شبکه های معاند که ریشه ی آن ها در سازمان های تروریستی می باشد، توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند که در اظهارت خود اقرار نمودند که هدف اصلی آن ها ایجاد نفرت و درگیری داخلی بین مردم و نیروهای امنیتی بوده است .

 

ملایری تصریح کرد: سر نخ های بدست آمده توسط دستگاهای امنیتی حکایت از این دارد که در روز های آینده افراد بیشتری از مرتبطین با شبکه های معاند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

 

دادستان شهرستان به افراد ناآگاه هشدار داد که از دنبال کردن، انتشار پیام و ارسال عکس برای  شبکه های ضدانقلاب خودداری نمایند.