اسلام آباد خبر18:16 - 1401/09/02
با حضور مردم و مسئولین شهر حمیل برگزار شد؛

برگزاری یادواره شهدا بمناسبت هفته بسیج در شهر حمیل+عکس

یادواره شهدا بمناسبت هفته بسیج با حضور مردم و مسئولین در شهر حمیل برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، یادواره شهدا بمناسبت هفته بسیج با حضور مردم و مسئولین به همت حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) در شهر حمیل برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی  امام جمعه شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: بسیج یک تفکر است و فقط یک لباس یا پر کردن یک فرم نیست و این تفکر بسیجی عمل وحدت ملت ایران است.

 

وی افزود: امروز دشمنان بدنبال جدا کردن مردم از مدیران نظام هستند لذا باید حلقه های مدیریتی بیش از پیش در بین مردم حضور پیدا کنند و با تفکر و روحیه بسیجی به خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم بپردازند.

 

امام جمعه شهرستان  گفت: اقدامات، خدمات و حضور بسیج در تمامی بحران ها و فتنه ها موجب سرخوردگی دشمن شده است و به همین دلیل دشمنان بدنبال کمرنگ کردن چنین ارزش هایی هستند اما به مدد الهی توطئه های دشمنان به خودشان باز می گردد.

 

 

سرهنگ یوسف وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در ابتدای مراسم با خیرمقدم به مدعوین، تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امسال " بسیج خدمتگزار ملت ایران" بعنوان شعار هفته بسیج انتخاب شده و پیش از این نیز شعار " بسیج پاره تن مردم" از سوی مقام معظم رهبری مطرح گردیده که مردم عزیز ما این شعار ها را با تمام وجود لمس کرده اند.

 

وی با اشاره به خدمات " بسیج" خاطرنشان کرد: بسیج در حوادث غیرمترقبه و بحران هایی نظیر سیل و زلزله کمک فراوانی به دستگاه های خدمات رسان نموده اند و در ایام شیوع بیماری کرونا، " بسیج" علاوه بر پاکسازی محیطی و اقدامات زیستی، در طرح شهید سلیمانی با کمک های مومنانه و معیشتی به یاری مردم شتافتند و با کمک به جهاد گران سلامت به خدمتگزاری در مراکز واکسیناسیون و مراکز درمانی پرداختند.

 

سرهنگ یوسف وند گفت: در این برهه از زمان نیز هنوز جنگ با دشمنان پایان نیافته بلکه جبهه نبرد از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است و دشمن در جنگ شناختی با استفاده از ابزار فضای مجازی رها شده، ادراک خانواده ها و جوانان ما را هدف قرار داده است لذا در چنین فضای غبارآلود فتنه ها باید گوش به فرمان ولایت باشیم و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا از مسیر درست منحرف نشویم.

 

در خاتمه این مراسم پس از دکلمه خوانی و مداحی از خانواده معظم شهدای شهر حمیل توسط مسئولین تجلیل بعمل آمد.