اسلام آباد خبر18:53 - 1401/09/08
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اگر در تئاتر مرصاد خوب عمل کنیم می توان چهره واقعی منافقین را به مردم معرفی کنیم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: اگر در زمینه تئاتر مرصاد خوب عمل کنیم، می توان به بهترین وجه چهره واقعی منافقین را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سعید نوروزی دبیر و اعضای دبیرخانه تئاتر ملی مرصاد با مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب دیدار نمودند.

 

نوروزی و اعضای دبیرخانه ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان،به بیان شرایط و دیدگاهها درخصوص سیزدهمین جشنواره پیش رو پرداختند.

 

مهدی بساطی در این دیدار گفت: اسلام آباد غرب به شهر شهیدان مرصاد معروف است و این معروفیت حاصل وجب به وجب خون پاک مردم ایران اسلامی و این دیار است.

 

 

وی عنوان کرد: منافقینی که به کودک و پیر و جوان و زن و مرد هیچ رحمی نکردند و جنایات آنان هنوز هم مشهود است که چه بر سر این ملت آوردند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد: پس از آنکه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مواظب باشیم جای جلاد و شهید را عوض نکنند، برای آحاد مردم ایران اسلامی، خط مشی جدیدی مشخص شد و ضمن ایجاد تکلیف، تلاش در هر چه بهتر شناخته شدن چهره منافقین در اولویت می باشد.

اگر در زمینه تئاتر مرصاد خوب عمل کنیم، می توان به بهترین وجه چهره واقعی منافقین را به مردم معرفی کنیم و این مهم را عملی کرد.