اسلام آباد خبر19:24 - 1401/09/09
بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار صورت گرفت؛

تقدیر از پرستاران بیمارستان امام (ره) اسلام آبادغرب با اهدای کتاب

بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با اهدای کتاب تقدیر بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، فرماندار اسلام آبادغرب به اتفاق معاون برنامه ریزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، رئیس شبکه بهداشت ' رییس بیمارستان و رئیس خانه مشارکت سلامت ، با حضور در امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب ، ضمن دیدار و تبریک این روز به پرستاران ، با اهدای کتاب  از زحمات ایشان تقدیر نمودند.

 

حمیدرضا کرمی  فرماندار شهرستان با تبریک روز به پرستاران گفت:  مدافعان سلامت در این  بیمارستان و سایر بیمارستان های استان در روزهای سخت کرونا،«شهدای مدافع سلامت» زیادی را تقدیم کردند ولی با کار جهادی  توانستند جان بسیاری از شهروندان را نجات دهند.

 

وی افزود: پرستاران را به این خاطر فرشتگان رحمت می نامند که به  خاطر تلاش های عاشقانه و دلسوزانه ای که در وجودشان نهادینه شده   برای نجات جان بیماران از جان خود مایه می گذارند.

 

گفتنی ست؛ این اقدام فرهنگی در راستای طرح  #اسلام_آبادغرب_شهر_دوستدار_کتاب با مشارکت مدیر و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صورت گرفت.