اسلام آباد خبر18:04 - 1401/09/16
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

در جشنواره ملی مرصاد باید نگاه فرا منطقه ای و ملی داشته باشیم / محصور نمودن تئاتر مرصاد ظلم به جشنواره ملی مرصاد است

نشست صمیمی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان ستادی آن اداره کل و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی شهرستان اسلام آبادغرب در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نشست صمیمی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با حضور رئیس اداره  هنری و جمعی از مسئولان ستادی آن اداره کل و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی شهرستان اسلام آبادغرب امروز چهارشنبه ۱۶آذرماه در اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

جمال برفی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این نشست را فرصتی برای شنیدن دغدغه های هنرمندان و دریافت پیشنهاد ها و راهکارها توسط اصحاب نمایش اعلام کرد و گفت: به علت حجم بسیار بالای درخواست ملاقات عمومی از سوی هنرمندان در طول هفته که محقق شدن آن زمان بر است، برگزاری چنین نشست هایی کمک شایانی به ایجاد فضایی مناسب برای شنیدن مطالبات هنرمندان عزیز فراهم می آورد.

 

برفی با اشاره به موضوع مطرح شده در خصوص تئاتر ملی مرصاد عنوان کرد: دغدغه همه عزیزان در خصوص بهتر برگزار شدن این جشنواره مقدس است ولی مواظب باشیم این حس مقدس با قضاوت نادرست به گناه آلوده نشود.

 

جمال برفی در ادامه افزود: در جشنواره ملی مرصاد باید نگاه فرا منطقه ای داشته باشیم و محصور کردن و محدود نمودن تئاتر مرصاد به محدوده شهرستان ظلم به تئاترملی مرصاد است.

 

انتهای پیام/