اسلام آباد خبر17:18 - 1401/09/17
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پرداخت 230 میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند اسلام آبادغرب

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب از پرداخت 230 میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند شهرستان خبر داد.

علی اکبر افشاری نیار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت هفته جهانی داوطلبان در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، با ارائه گزارشی از عملکرد  واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: در طول 9 ماهه سال 1401  طی شش مرحله مبلغ 230 میلیون تومان کمک هزینه درمانی پزشکی به 111 خانوار نیازمند و کسانی که بیمه های درمانی و تکمیلی ندارند پرداخت شده است.

 

وی افزود:  مرحله هفتم کمک هزینه درمانی  به مبلغ 150 میلیون تومان در دست اقدام است که بودجه آن موجود است و کار تشکیل پرونده آنها در شرف انجام است و با رایزنی های انجام شده تا پایان سال 500 میلیون تومان دیگر به این واحد اختصاص خواهد یافت که به کسانی که فاقد بیمه می باشند به ایشان مساعدت خواهد شد.

 

افشاری نیا عنوان کرد: در حوزه کاروان سلامت در دو روستای شاهبداغ و باندر سفلی مجموعا" 15 میلیون تومان هزینه ویزیت و داروی رایگان برای این اقشار کم برخوردار شده است.

 

وی بیان داشت: در زمینه پروژه داوطلبی با هدف دستگیری از خانواده های بی بضاعت با محوریت محلات کم برخوردار شهر ، توزیع 170 بسته لوازم التحریر در قالب طرح ارمغان مهر در سه مرحله انجام شده که ارزش هر بسته 150 هزارتومان بوده که در مجموع 25 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: توزیع کفش مردانه، پسرانه و دخترانه در محلات کم برخوردار شهر با محوریت خانه هلال مسجد صاحب الزمان(عج) بالغ بر 20 میلیون تومان کمک شده است.

 

وی اضافه نمود: در حوزه نذورات شخصی 417 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است و مقادیری گوشت قرمز و سفید توزیع شده است.

 

افشاری نیا خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان با تشکیل بانک امانات در حوزه تسهیلات پزشکی خدمات شایان توجهی به مردم  ارائه نموده است که با وجود 11 کپسول اکسیژن، دو دستگاه اکسیژن ساز، یک تخت مواد، 4 ماکت و 3 عصا در 9ماهه اول سال 1401 بصورت امانی به 115 بیمار خدمات رسانی شده است.

 

وی افزود: در حوزه ایستگاه سلامت و سنجش فشارخون در چندین مرحله در اکثر مراسمات به اقشار مختلف خدمات رسانی شده است.

 

انتهای پیام/