اسلام آباد خبر17:29 - 1401/09/21
داوری‌های جام جهانی کشتی شائبه دار بود

پولادگر: کی‌روش مدیریت خوبی داشت/ درباره ادامه همکاری با او فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شرایط ابقا یا پایان کی‌روش در تیم ملی بر عهده فدراسیون است و آنها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مراسم گرامیداشت کریم باوی پیشکسوت فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران در واکنش به عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کی‌روش یا هر سرمربی دیگر، براساس نظر فدراسیون و کمیته فنی مشخص و معرفی می‌شود و ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان نقشی در آن نداریم.

وی ادامه داد: البته اعتقادم این است که با توجه به حاشیه‌هایی که تیم ملی داشت، او به خوبی توانست تیم را جمع کرده و در جام‌جهانی به میدان برود. این مساله باید از سوی فدراسیون و کارشناسان مربوطه ارزیابی شود اما به نظر من، مدیریت خوبی را از سوی این سرمربی شاهد بودیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص حاشیه‌هایی پیرامونی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان هم تاکید کرد: به هر حال میزبان درصدد است از حق میزبانی خود بهره ببرد اما آنچه ما از تصاویر پخش شده، شاهد بودیم شائبه‌هایی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که از حد متعارف خارج بود.

پولادگر در واکنش به این سئوال که کریم باوی پیشکسوت فوتبال کشورمان با وجود مشکلاتی که داشت غریبانه از دنیا رفت، افزود: متاسفانه در جریان مسائل او نبودیم، امروز هم از طرف سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حاضر شدم تا ضمن عرض تسلیت اگر کمکی از دستمان بر بیاید، در خدمت خانواده وی باشیم.