اسلام آباد خبر17:29 - 1401/09/21
با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد؛

همایش وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب+عکس

همایش وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  محفل انس مودت وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه به مدعوین خیرمقدم گفت.

 

وی با اشاره به رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رویدادهای امروزه، اظهار کرد: در جنگ ترکیبی اخیر که دشمنان  برعلیه ملت ایران رقم زدند، تمامی اقشار مختلف مردم  اعم از پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز را مورد هجمه قرار دادند تا ایران قوی را تضعیف نمایند و به اهداف پلیدی مثل تجزیه طلبی کشور برسند.

 

 

سرهنگ یوسف وند بیان داشت: دشمنان در جنگ رسانه ای بیش از 17 هزار دروغ درخصوص رخدادهای کشور از طریق بیش از 200 شبکه ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به خورد مردم دادند و در این راه از جامعه ورزشکاران، بازیگران سینما و تلویزیون و اقشار مختلف بر علیه وطن مان استفاده کردند و بیش از 47 کشور و 16 سرویس جاسوسی در این جنگ ترکیبی و فتنه برنامه ریزی داشتند و سناریوهای مختلفی را برای نقاط مختلف کشور تدارک دیده بودند که با لطف خدا، درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

 

وی عنوان کرد: وظیفه وابستگان و پیشکسوتان سپاه در مقابل فتنه های دشمنان این است که جهاد تبیین انجام دهیم و با بیان حقایق برای جامعه روشنگری کنیم که دشمن قصد دارد جای جلاد و شهید را عوض کند و بین مردم و مسئولین نظام فاصله بیندازد.

 

فرمانده سپاه شهرستان گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که هیچ کس منکر آنها نیست که باید دست به دست هم دهیم و با تکیه بر توان جوانان و نخبگان داخلی این مشکلات را رفع نمائیم.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این آیین اظهار کرد: این عظمت، استقلال و آزادی امروز کشور مدیون همین ایستادگی مردم است.

وی عنوان کرد: در حوادث اخیر پیشکسوتان در کنار جوانان حضور پیدا کردند که این نشان می دهد روحیه ایثار و شهادت هنوز در پیشکسوتان ما وجود دارد و لازم است از بانوان خانواده های پیشکسوتان تقدیر کنم که زینب وار بار خانواده ها را بدوش کشیدند تا مردان وارد میدان شوند و از ارزش های دین اسلام و انقلاب دفاع نمایند که این مجاهدت بانوان خانواده پیشکسوتان چه در دوران دفاع مقدس و چه در جنگ ترکیبی امروز قابل تحسین است.( مشروح خبراینجا)

 

در خاتمه مراسم حاج محمد رستمی مسئول کانون وابستگان و پیشکسوتان سپاه اسلام آبادغرب از صبر استقامت و بردباری این رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده های ایشان تقدیر و تشکر نمود و اعلام نمود ما همیشه و در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و حاضریم جان خود را برای امنیت مردم و کشور فدا کنیم.

 

انتهای پیام/