اسلام آباد خبر17:10 - 1401/10/29
مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

فعالیت 59 نفرخادمیار و یاور رضوی در شهرستان اسلام آبادغرب

مسئول کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب گفت: در مجموع 59 نفرخادمیار و یاور رضوی در شهرستان فعالیت می نمایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه مسئولین و بازرسین کانون خدمت رضوی استان کرمانشاه در محل کانون خدمت رضوی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این جلسه مسئولین استانی از فعالیتهای کانون خدمت رضوی شهرستان، خادمیاران و یاوران شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر و قدردانی نمودند.

 

الله‌کرم منصوری مسئول کانون خدمت رضوی اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی گزارشی از عملکرد یک ساله کانون خدمت رضوی این شهرستان ارائه کرد.

 

وی با اشاره به کرامت امام رضا(ع) که نصیب خادمین شده، افزود: در حال حاضر تعداد ۳۸ نفر خادمیار در شهرستان فعالیت دارند و همچنین تعداد یاوران رضوی نیز ۲۱ نفر که در مجموع ۵۹ نفر می باشند که از این تعداد ۴۲ نفر خواهر و ۲۷ نفر برادر می باشند.

 

منصوری بیان داشت:  تشکیل و راه اندازی کانون های موضوعی تخصصی ۱۲ مورد عبارتند از کانون ایثار و شهادت با مسئولیت برادر قدرت الله نجفی ،کانون زیارت با مسئولیت برادر صادق محمدی ،کانون مداحی برادر با مسئولیت حسین‌علی جلیلیان ،کانون تعلیم و تربیت با مسئولیت خواهر زرین احمدی، کانون سلامت با مسئولیت برادر دکتر علیرضا نجفی ،کانون خبر و فضای مجازی با مسئولیت خواهر میترا باباخانی، کانون تبلیغ دینی با مسئولیت خواهر مهرانگیز حیدری ،کانون بانوان و خانواده با مسئولیت خواهر طاهره محمدی ،کانون مشاوره حقوقی با مسئولیت برادر غلامرضا غلامی ،کانون گروه جهادی با مسئولیت برادر صابریان، کانون موتوری و پشتیبانی با مسئولیت برادر یحیی بدری، کانون قرآن با مسئولیت برادر علی‌اشرف پاشایی مشغول خدمت می‌باشند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اسلام آبادغرب؛ تشکیل و راه اندازی کانون های محلی عمومی،  جمع آوری بانک اطلاعات از محرومین و نیازمندان در سطح شهرستان و روستاها، جمع آوری بانک اطلاعات خیرین در شهرستان را از اهم فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/