اسلام آباد خبر19:11 - 1401/10/29
سپاهان 2 – استقلال 1؛

لیگ برتر فوتبال| تیر زرد در قلب آبی/ سپاهان رفت و برگشت!

در مهمترین بازی هفته شانزدهم سپاهان برابر استقلال به پیروزی رسید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهمترین بازی هفته و شاید فصل در یک عصر دلگیر زمستانی و در ورزشگاه سوت و کور نقش جهان برگزار شد. جایی که سپاهان به مصاف استقلال رفت تا بازی کلاسیک فوتبال ایران این بار در شرایطی متفاوت برگزار شود.
هر چه سکوهای ورزشگاه سرد و بی روح بود، در داخل زمین نبردی داغ و پرهیجان را شاهد بودیم  که دو تیم برای کسب 3 امتیار به آب و آتش می زدند. شرایط دو تیم در جدول مسابقات به گونه ای بود که نتیجه تساوی به کار هیچکدام نمی آید و 3 امتیاز تنها مسیری بود که می توانست تیم برنده را درک کورس نگه دارد.

بازی با میدانداری سپاهان آغاز شد و پس از چند حمله خطرناک که حتی تیر دروازه استقلال نیز به لرزه درآمد، استقلال جواب این حمله را با یک حمله برق آسا داد اگرچه یامگا در شرایط تک به تک نتوانست دروازه باز کند.
در ادامه باز هم سپاهان حمله کرد و برای بار دوم به تیر زد و حتی در ثانیه های تلف شده نیز علی نژاد یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز امتداد نیمه نخست بود و سپاهان باز هم دست بالا را داشت و بی تابی آنها برای گل با یک شلیک زیبای 50 متری توسط نورافکن به سرانجام رسید تا زردها یک گل زیبا بزنند.
استقلال که نمی خواست بازنده باشد، جلو کشید و بلافاصله روی اشتباه مدافعان سپاهان و با جاماندن آنها گل تساوی را به ثمر رساند تا همه چیز برابر شود. این بار نوبت سپاهان بود تا جلو بکشد و بازی به زمین استقلال ببرد. در مقابل استقلال سعی کرد تا بازی را اداره کند تا دست خالی اصفهان را ترک نکند. سرانجام در ثانیه های پایانی سپاهان به هدف خود رسید و رامین رضایینا از نقطه پنالتی سند برد میزبان را امضا کرد تا سپاهان مقابل استقلال دبل کرده و بعد از برد رفت، در بازی برگشت نیز استقلال را شکست دهد و 3 امتیاز شیرین را از یک بازی حساس کسب کند.

سپاهان 2
گل: امید نورافکن (50)، رامین رضاییان (90+4، پنالتی)

استقلال 1
گل: امیرارسلان مطهری (58)

 

سپاهان:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (۷۷- مانوئل فرناندز)، امید نورافکن (۸۷- آریا یوسفی)، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد (۹۰- کامسوبا)، فرشاد احمدزاده (۷۱- محمد قربانی)، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

استقلال:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (۵۴- محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (۸۳- محمدحسین زواری)، امید حامدی‌فر (۵۴- آرش رضاوند)، پیمان بابایی (دقیقه ۷۶- مهدی قایدی)، کوین یامگا، ارسلان مطهری (۸۳- سجاد شهباززاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو