اسلام آباد خبر13:47 - 1401/11/02

بیانیه مشترک فرماندار و امام جمعه اسلام آبادغرب در محکومیت قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا

فرماندار و امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب طی بیانیه‌ای مشترک قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمان موسوی امام‌جمعه و حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب طی بیانیه‌ای مشترک قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم نمودند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به فرمان حضرت امام خمینی (ره)بعنوان مدافع کشور و حافظ حریم انقلاب چتر ایثار و از خودگذشتگی را بر نقشه زیبای ایران اسلامی گستراند و امروز اقتدار و صلابت پاسداران فدایی اسلام خار چشم دشمنان انقلاب شده است.

سپاه سراسر افتخار ما با حضور در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی،سیاسی،نظامی،عمرانی و ...نشان داد توانمند است و بانگرش عمیق اسلامی در مقابل کفار ایستاده است و برای دفاع از دین اسلام فرامنطقه ای عمل میکند.

امروز نیروی دفاعی سپاه غیرتمند به جدید ترین تسلیحات نظامی بخصوص موشکی مجهز شده و آماده است کفار را در هر نقطه از دنیا که برای کشور ایجاد تهدید کنند با شدیدترین برخورد مواجه کند و این موضوع تن سیاستمداران نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده و از ترس اقدام به قراردادن این نیروی سرافراز  در لیست سازمانهای تروریستی نموده است که این اقدام خشم و انزجار ملت غیور کشور را به همراه داشته است.

اینجانبان به نمایندگی از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آباد غرب ضمن محکوم کردن عاملان این اقدام غیر معقولانه و خارج از چهارچوب قوانین بین المللی اعلام میکنیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشم و چراغ این میهن است و حمایت از این نهاد مقدس همچنان از اولویت های مردم عزیز است.

سید روح اله موسوی زمانی

امام جمعه اسلام آباد غرب

                                 

حمید رضا کرمی

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب