اسلام آباد خبر15:36 - 1401/11/03
در راستای ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف صورت گرفت؛

روستابازار شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

در راستای ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف روستابازار اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با همکاری جهادکشاورزی و تعاون روستایی شهرستان، روستابازار اسلام‌آبادغرب با هدف ارائه محصولات کشاورزی بدون واسطه به بازار مصرف، امروز دوشنبه با حضور فرماندار، مدیر و رئیس اداره ترویج  جهاد کشاورزی شهرستان و مسئولین استانی افتتاح شد.

 

مهندس کرمی فرماندار شهرستان در این آیین گفت: روستا بازارها طرح بسیار خوب و جذابی است که اولین بازار روز در اسلام‌آبادغرب افتتاح شده تا بتواند زمینه مساعدی برای حمایت از تولیدات کشاورزی باشد و بوسیله آن کشاورزان به‌صورت مقطعی بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ای محصولات خود را به فروش برسانند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این مراسم گفت: کشاورزی یکی از مهمترین بخش‌های استراتژیک و تولیدی است که امنیت غذایی کشور را تأمین می‌کند.

 

اکبر میرزایی افزود: یکی از کارهای ابتکاری توسط سازمان جهاد کشاورزی استان افتتاح روستابازارها در مرکز شهرستان‌هاست که هدف از این اقدام معرفی توانمندی‌های روستایی در حوزه تولید و ایجاد بازار مناسب برای معرفی محصولات و فروش محصولات روستائیان است.

وی گفت: لازم است دسترنج روستاییان در تولید محصولات کشاورزی، زراعی و باغی و بخش‌های مختلف دیده و به بازار معرفی و عرضه شود که روستا بازارها می‌تواند محلی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال باشد.

 

انتهای پیام/