اسلام آباد خبر17:40 - 1401/11/08
مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه مطرح کرد:

دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم استان است/استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور جهت معرفی یادمان مرصاد

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه از مطالبات مردم استان است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر عصر امروز شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب با حضور مسئولین و جمعی از خانواده معظم شهدا در محل یادمان مرصاد با رنگ و بوی یادواره شهدای مرصاد برگزار شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مقاممعظم رهبری جهاد تبیین را فریضه ای واجب، قطعی، فوری فرمودند و مکررا" تأکید فرمودند.

 

سردار بهروز خوشبخت عنوان کرد: در استان کرمانشاه بعنوان پیشانی جنگ که جنگ در این استان آغاز شده و در این استان خاتمه یافته و همه باید در رابطه با دفاعمقدس مقدس مطالبه‌گر باشیم.

 

وی بیان داشت: در استان های مختلف که از خط عملیاتی دفاع مقدس فاصله دارند اما بهره برداری بیشتری نسبت به موزه های دفاع مقدس دارند، استان کرمانشاه سه موزه فرهنگی داردکه یکی همین مرصاد، و موزه کرمانشاه در حال ساخت و موزه گیلانغرب در حال تکمیل است که نیاز به بهره برداری است.

 

سردار خوشبخت عنوان کرد: مرصاد می توانست سرنوشت انقلاب را تغییر دهد لذا باید در این زمینه بیشتر تبیین صورت گیرد اما نسل جدید ما با مفاهیم مقاومت بیگانه هستند لذا باید بستری فراهم شود که دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردوهای راهیان نور به یادمان مرصاد تشریف بیاورند تا رشادت رزمندگان ما برای نسل جدید تبیین شود.

 

 مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از مطالبه مردم کرمانشاه و درخواست دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه(پنجم مرداد) سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با پیگیری استاندار کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان این امر محقق شود.