اسلام آباد خبر09:32 - 1401/11/11
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب از رسالت های اصلی رسانه‌هاست/ اجرای بیش از 200 برنامه ویژه دهه‌فجر در اسلام آبادغرب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه؛ امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب از رسالت های اصلی رسانه‌هاست، از اجرای بیش از 200 برنامه ویژه دهه‌فجر در اسلام آبادغرب خبرداد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسلام‌آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ماه مبارک رجب، ولادت حضرت علی (ع) و فرا رسیدن چهل‌و‌چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راتبریک گفت.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب  با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمن در جبهه‌های مختلف در حال هجمه برعلیه آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب است لذا ما باید با قدرت رسانه دستاوردهایی را  که با جدیت و پشتکار بدست آوریم برای جامعه تبیین کنیم.

 

وی عنوان کرد: انقلاب در طول ۴۴ سال عمر بابرکت خود دستاوردهای عظیمی در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، انرژی هسته ای و… بدست آورده و موفقیت های چشمگیری کسب نموده به گونه ای که در حال حاضر حرف اول را در منطقه می‌زنیم.

 

سرهنگ یوسف‌وند خاطرنشان کرد: درایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۲۰۰ برنامه در 40 عنوان به مناسبت چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شامل؛ زنگ انقلاب، دیدار با خانوادهمعظم شهدا، عطافشانی مزار شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی، کارگاه های مهارتی و توانمندسازی، فضا سازی و اجرای جشن انقلاب در پایگاه‌ها، مساجد و اقشار مختلف بسیج، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت، برپایی ایستگاه صلواتی، رژه موتوری و… اجرا خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب با اشاره به موج بیداری اسلامی، عنوان کرد: پیروزی انقلاب موج جدیدی از بیداری اسلامی در جهان به راه انداخت و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان مسلمان شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از دوران دفاع مقدس با ایجاد فتنه‌های سال‌های 78، 88، 98 و فتنه اخیر قصد متوقف کردن انقلاب را داشتند  و در فتنه اخیر دشمنان با ابزار های رسانه‌ای 17 هزار دروغ گفتند و ذهن مردم را آشفته کردند.

سرهنگ یوسف‌وند یادآور شد: یکی از اهداف دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است که  در اینجا نیاز به جهاد تبیین است و رسانه باید وارد شود و وظیفه ما و امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب از رسالت های اصلی رسانه‌هاست.

 

وی به اهمیت فضای مجازی از نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در مقابل جنگ نرم و فتنه های دشمنان باید به جهاد تبیین بپردازیم و با بیان حقایق روشنگری کنیم چراکه دشمن قصد دارد با جنگ شناختی در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی اخلال ایجاد کند و جای جلاد و شهید را عوض کند.

 

در خاتمه این جلسه فرمانده سپاه شهرستان حمایت قاطعانه خود از روشنگری و مطالبه گری رسانه‌ها بدون تخریب اعلام کرد.

اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در این جلسه ضمن بیان برخی مشکلات صنفی، به ترک فعل برخی مدیران و مشکلات مدیریتی شهرستان اشاره کردند که اعتماد مردم به دولت و نظام را زیر سوال برده اند.