اسلام آباد خبر17:20 - 1401/11/16
گزارش تصویری-تشریحی؛

تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر

طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب جهت تجلیل از برگزیدگان رده‌های منتخب تابعه سپاه این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه، حمیدرضا کرمی فرماندار ، سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب، مسئولین رده های سپاه اسلام آبادغرب و فرماندهان حوزه های برادران و خواهران بسیج  در محل تالار غدیر اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از تلاش‌ها و زحمات اقشار مختلف بسیج درزمینهٔ اجرای برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

ویعنوان کرد: این جشنواره که مزین بنام مالک اشتر می باشد برای ما یادآور ولایتمداری و همراهی با ولی زمان خود بوده است و نمونه بارز این شخصیت در این دوران شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که از ایشان بعنوان مالک اشتر انقلاب یاد می شود که یار صدیق رهبر معظم انقلاب نیز بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه شخصی مدیرو مدبر بودند از خصوصیات بارز ایشان این بود که نمی‌گذاشتند حرف ولی امر مسلمین بر زمین بماند که نمونه بارز آن مبارزه با داعش بود که علی‌رغم مشکلات و عدم همراهی‌ها با تلاش و ایثار موجب پیروزی جبهه مقاومت گردید.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران، مسئولان و رده‌های مختلف بسیج باید الگوی خود را شخصیت هایی نظیر مالک اشتر و شهید سلیمانی قرار بدهیم تا خداوند به کار ما برکت بدهد.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی  اظهار کرد: دین اسلام به تمام ابعاد مادی و معنوی و نسبت به ابعاد زندگی انسان نگاهکامل و جامعی دارد و هیچ بعدی را مورد غفلت قرار نداده است که این الگو برداری را نسبت به انقلاب پیاده کنیم.

 

 

امام جمعه شهرستان افزود: الحمدلله سپاه تک محصولی نبوده و علاوه بر بعد نظامی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی و … توجه ویژه دارد و این الگوبراداری از اسلام در سپاه ستودنی است.

وی به بسیجیان توصیه نمود: که به فرهنگ و هنر توجه ویژه داشته باشند چرا که خلاء چهره های مذهبی و بسیجی در جشنواره های فرهنگی دیده می شود.

فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین عنوان کرد: در دهه فجر امسال 21 پروژه با اعتبار 620 میلیارد تومان افتتاح می شود که اینها همه از خدمات دولت خدمتگزار و نظام اسلامی است.

 

 

حمیدرضاکرمی عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند سپاه تجلیل از نخبگان بسیجی و پیشکسوتان دفاع مقدس است که این چهره های نورانی در تمام بحران ها صحنه هستند.

وی افزود: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دیگر کشورهای ضدانقلاب در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب هستند اما با وجود هزینه‌های هنگفتی که برای ضربه زدن به انقلاب انجام می‌دهند به لطف خدا نقشه های آنان نقش برآب شده است.

در ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب، 50 نفر از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های محلات، اقشار، مربیان صالحین و هیئت‌های اندیشه‌ورز مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/