اسلام آباد خبر17:19 - 1401/11/19
رئیس کمیته امداد حمیل خبر داد:

خدمات 46 میلیارد تومانی کمیته امداد حمیل به مددجویان

رئیس کمیته امداد حمیل از خدمات 46 میلیارد تومانی کمیته امداد حمیل به مددجویان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مجتبی مرادی در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک دهه مبارک فجر در راستای تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی  اظهار کرد: در سال 1401 کمیته امداد حمیل  46 میلیارد تومان به مددجویان منطقه خدمات‌دهی نموده است.

وی عنوان کرد: در راستای مشکل گشایی ۲۳میلیاردتومان کمک بلاعوض و ۲۳میلیارد تومان تسهیلات به مردم پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حمیل گفت: در امورات فرهنگی و تربیتی مبلغ 255 میلیون تومان جهت خدمات دانش آموزی و دانشجویی به 736 نفر جامعه هدف پرداخت شده است.

 

وی بیان داشت: در طرح اکرام ایتام و محسنین به بیش از 200 نفر یک میلیاردو 500 میلیون تومان کمک به فرزندان یتیم و فقیر پرداخت شده و به بیش از 2000 خانوار 18 میلیارد تومان کمک مستمری سالیانه صورت گرفته است.

مهندس مرادی افزود: برای احداث 7 واحد مسکن روستایی مددجویان 500 میلیون تومان و برای تعمیرات و انشعاب 78 واحد مددجویان 257 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد حمیل با اشاره بهطرح های اشتغال، مهارت آموزی و توانمندسازی گفت: در اجرای 241 طرح اشتغالزایی 21 میلیارد و 820 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

مجتبی مرادی با تشکر از خیرین نوعدوست  بخش و شهرستان و هم میهنان عزیز  و قدردانی از  تلاش همکاران صف و ستاد گفت: با تلاش همکاران  خدمات به نیازمندان ادامه دارد و از معتمدین و خیرین در جهت معرفی نیازمندان واقعی و خیر خواهی و مساعدت تشکر نمود و با توجه به ایام پایانی سال در جهت شرکت در جشن نیکوکاری برای شادی نیازمندان دعوت به عمل آورد.

 

 

 

انتهای پیام/