اسلام آباد خبر14:56 - 1401/11/21
امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

پیروزی انقلاب اسلامی را باید در تراز انقلاب ائمه معصومین دید و تبیین کرد/عفو پدرانه مقام معظم رهبری تمامی فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها یک اتفاق سیاسی بلکه باید انقلاب اسلامی را در تراز انقلاب ائمه معصومین دید و تبیین کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را می توان با میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) مقایسه کرد چرا که اگر به واسطه تولد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام کاخ‌های پادشاهان فروریخت، با ظهور و تولد انقلاب اسلامی بعد از 14 قرن تاریکی و ظلمت‌ها از بین رفت و آمدن امام خمینی(ره) مژده آمدن امام مهدی(عج) است.

 

امام جمعه شهرستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها یک اتفاق سیاسی بلکه باید انقلاب اسلامی را در تراز انقلاب ائمه معصومین دید و تبیین کرد.

 

وی عنوان کرد: به فرموده قرآن باید نعمت‌های مختلف خداوند را به‌یاد بیاوریم و شکرگزاری کنیم؛ به سبب انقلاب اسلامی محوریت اقوام و گویش‌های مختلف به گرد پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی جمع شدند و اتحاد و همدلی شکل گرفت و به واسطه انقلاب همه ما تبدیل به یک امت شدیم و در سایه انقلاب به رشد، شکوفایی و بالندگی رسیدیم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: انقلاب به ما شخصیت، اتحاد، برادری و امید به زندگی داد و این دستاوردهای معنوی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب هستند. امیدآفرینی سیره امامین انقلاب است و امیدزدایی روش دشمنان انقلاب است.

 

وی با اشاره به مطالب برخی رسانه‌ها و روزنامه های زنجیره‌ای(اصلاح طلب) که دستاوردهای داخلی را کمرنگ جلوه می دهند و در مقابل اقدامات دشمنان را بزک می کنند، گفت: اگر کسی امیدآفرینی را واهی قلمداد کند خیانت بزرگی در حق مردم ایران کرده است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف زیست فناوری، ساخت نیروگاه، ساخت سد، ساخت کشتی و پهباد، علم کوانتوم و ... این دستاوردها موجب امیدواری و داشتن امید به یک تمدن بزرگ را زنده می کند.

وی در بخش دیگری از خطبه دوم بیان داشت: عفو پدرانه مقام معظم رهبری تمامی فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد و این تفاوت یک رهبری دینی الهی با رهبران دیگر کشورهاست.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: انتصابات اخیر استانداری کرمانشاه امیدها را برای حرکت به سمت یک استان رو به پیشرفت در دل‌ها زنده کرد، اولین قدم برای پیشرفت استان زدودن این استان از چهره‌های فاسد، چهره‌های اهل معامله و مرتبط با کانون‎‌های قدرت و ثروت است .

وی از اقدامات سربازان گمنام در دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که منجر به دستگیری برخی عناصر مفسد در سطح استان شد، تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از کمک رسانی هلال احمر به زلزله زدگان کشورهای همسایه، از مردم تقاضا نمود نسبت به جمع آوری کمک برای زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه با محوریت هلال احمر اهتمام لازم را داشته باشند.