اسلام آباد خبر16:13 - 1401/11/21
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن نقاط قدرت و عزت نظام است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: هر جا که جمهوری اسلامی ایران قدرتی دارد دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن آن و هر کجا نقطه ضعفی وجود دارد به دنبال بزرگنمایی آن است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی صفدری امروز جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و ماندگاری آن‌ها در تاریخ اظهار داشت: دشمنان امروز به دنبال پاک کردن این افتخارات از حافظه نوجوانان و جوانان هستند تا به هویت ملی آن‌ها لطمه وارد کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: هر جا که جمهوری اسلامی ایران قدرتی دارد دشمن به دنبالخدشه‌دارکردن آن و هر کجا نقطه ضعفی وجود دارد به دنبال بزرگنمایی آن است و هدف آن‌ها ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اقدامات موهون دشمن در توهین به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: آن‌ها از این قدرت‌ها هراس دارند و امروز شاهد آن هستبم برخی از هنرمندان اسلام آبادی احساس تکلیف کردند و در محکومیت این اقدام آثار هنری را خلق نمودند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: چند سال گذشته زلزله‌ای در سرپلذهاب روی داد و رسانه‌ها هجمه عظیمی بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند که کشور ما در ساخت واحدهای مقاوم مسکونی ناتوان است و… در حال حاضر هم می‌بینیم این شهر به برکت نظام و با مشارکت مردم آبادتر از گذشته ساخته شده این در حالی است که در زلزله‌ای که طی چند روز گذشته در ترکیه روی داده هیچ رسانه‌ای به این کشور انتقاد نمی‌کند.

صفدری با اشاره به اینکه نقاط قوت جامعه اسلامی ما بسیار زیاد است، ادامه داد: البته نقاط ضعفی هم از جمله در معیشت وجود دارد که باید با همت آن‌ها را برطرف کرد اما باید آگاه باشیم دشمن به دنبال نابود کردن نقاط قوت و قدرت ملت بزرگ ایران است و روی نقاط عزت و اتفاقات تاریخی ملت ایران تمرکز کرده و تا زمانی که ما این اتفاقات را فراموش نکنیم و به آن‌ها ببالیم قطعا انقلاب ما قدرتمندتر از گذشته پیش خواهد رفت.

وی با قدردانی از جامعه هنری شهرستان اسلام‌آبادغرب ادامه داد: هنرمندان زیادی در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر وجود دارد و امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد برگزاری تئاتر مرصاد با قوت بیشتری خواهیم بود و در این زمینه رایزنی‌های لازم انجام شده و سعی می‌شود تا این اتفاق ملی در زمان مقرر به میزبانی  اسلام‌آبادغرب برگزار شود.

 

انتهای پیام/