اسلام آباد خبر16:07 - 1401/11/22
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه:

خدمت به مردم در رأس همه کارها قرار دارد/مدیریت عرصه نوکری به مردم است، کسی که توان خدمت به مردم را ندارد صندلی را خالی کند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه گفت: مدیریت عرصه نوکری به مردم است، کسی که توان خدمت به مردم را ندارد صندلی را خالی کند و به کسی دیگر بسپارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم باشکوه 22بهمن در اسلام‌آبادغرب با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان ارتش، سپاه، انتظامی ورؤسای ادارت، آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

 

عبدالرحیم بنکدار مشاور و بازرس ویژه استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری در این مراسم با تبریک ایام الله 22 بهمن، اظهار کرد:  خدمت به مردم در رأس همه کارها قرار دارد، همانطوركه در آیات قرآنی آمده است؛ بعد از قدرت بخشیدن خداوند به بندگان مؤمن وظیفه اصلی ما اقامه صلاة و ارتباط با خداوند است.

 

وی افزود: عدالت را در جامعه برمبنای رفع معیشت و مشکلات مردم  و اعتدال برقرار کنیم که اگر حکمای ما بر پایه عدل باشد این موفقیت‌ها و رتبه پیشرفت در مهیا  شدن آن اعتقاد و عدالت و نوکری مردم در رأس کار ما باشد ما خود را به معرفت دینی تسلیم می‌کنیم.

 

دکتر بنکدار با اشاره به تذکرات رهبری درخصوص آسیب زدن دشمن به ما در مسئله فرهنگ، گفت: وظیفه ما این‌است که ما به این امر بپردازیم ووظیفه دینی را انجام دهیم وسد راه دشمنان شویم.

 

 

مشاور استاندار افزود :مسائل اجرایی استان درکنار مسائل معیشتی و اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان در دست اقدام هستند هرچند رفع این مشکلات زمان‌برهست و باید روی آنها برنامه‌ریزی دقیق داشت.

 

دکتر بنکدار عنوان کرد: مدیران ادارات برای خدمت به مردم باید انجام وظیفه کنند و به کمک طرح وبرنامه  زمینه خدمتگزاری بیشتر را فراهم کنند چرا که با تمام وجود قبول کردند که نوکر مردم هستند.

 

وی با اشاره به  دستورالعمل امام علی(ع) به مالک‌اشتر، اظهارداشت: خلاصه این دستورالعمل اینست که ای وزیر، ای مدیر، ای مسئول، باید عشق نوکری به مردم را داشته باشی. ای مدیر تو باید بامردم با سعه لطف و رحمت رفتار کنی و اعتقاد داشته باشی مدیر باید عاشق خدمت به مردم باشد.

 

بنکدار تصریح کرد: مدیریت عرصه نوکری به مردم است، کسی که توان خدمت به مردم را  ندارد صندلی را خالی کند و به کسی دیگر بسپارد.

 

 

وی بیان داشت: در استان دفتری برا پاسخگویی به مسائل ومشکلات مردم  خواهد بود مردم عزیز  اگر کوچکترین خطایی از مدیران ما سراغ داشتند بصورت تلفنی تمام حقوق شمارا پیگیری خواهیم  کرد، ما باید به جایی برسیم هر مدیری بداند در انجام خدمت به مردم باید پاسخگو باشد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بیان داشت: مردم ما قدرشناس و عزیزند، نباید در نظام اداری ما کوتاهی باشد واکر در برنامه های کارهای آینده هرکس مراجعه کند و از مسئولی گلایه کند از نمره مدیریت آن مدیر کم می‌شود چون کارگزار باید بداند. که باید پاسخگوی خدمت به مردم باشد.

 

بنکدار گفت: بعنوان مجموعه کوچک مدیریتی استان از شما طلب میکنم نوکران خود را درعرصه خدمت دعا کنید که خداوند توفیق نوکری به مردم را به آنها بدهد ما براین عهد و پیمان هستیم و همه مدیران استان قبول کنند نوکر مردم در ارائه خدمات  خواهند بود.

 

 

بنکدار خاطرنشان کرد: چرا باید در شاخص های رشد استان از لحاظ مسکن و بیکاری جوانان و ازدواج  در پایین جدول باشد که باید برای رفع آن تلاش کرد.

 

وی افزود: رمز صاحب جایگاه شدن باید با تفکر دینی وجهادی برای مردم و با روحیه جهادی در امور اقدام کنیم، اگر اینگونه باشد احمدی روشنی ها تکرار خواهند شد باید به پایه اعتقاد و جهادتبیین عمل کنیم و خود را به نیروی خدمت مسلح کنیم و در الگوی رضایتمندی از مدیران م اباید به عهدمان با شهدا عمل کنیم.

 

عبدالرحیم بنکداردر خاتمه سخنرانی خوداظهارداشت: خداوند می فرماید؛اگر خدمت  شما مجاهدانه باشد و درراه خدا باشد ما راه انجام درست کارها رابه شما نشان می‌دهیم .

تهیه و تنظیم: خبر میتراباباخانی