اسلام آباد خبر13:31 - 1401/11/24
با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان‌ نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،صبح امروز با حضور مسئولین، معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: معظم له تأکید دارند راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس می باشد.

 

سرهنگ یوسف‌وند افزود: مهمترین وجه جنگ 8 ساله، فرهنگ دفاع مقدس می باشد و مهمترین ویژگی این فرهنگ؛ ایثار، شجاعت، از خودگذشتگی، اعتماد به توان داخلی و خودباوری است.

 

 

وی عنوان کرد: خودباوری که در دوران دفاع مقدس شکل گرفت موجب پیشرفت 44 ساله انقلاب در زمینه‌های مختلف دفاعی، علمی، صنعتی و … گردید.

 

فرمانده سپاه شهرستان بیان داشت: دانش‌آموزان باید با شناخت و معرفت به قدمگاه شهیدان وارد شوند چون شهدای عزیز ما که وطن‌دوستی از ویژگی‌های ایشان بود رفتند تا ایران قوی بماند.

 

سرهنگ یوسف‌وند گفت: 200 نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان در قالب 5 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر و قصرشیرین بازدید می نمایند.

 

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم اظهارکرد: چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم درحالیکه دشمنان می‌گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی شاهد تولدش باشد، که این نتیجه کار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و شهداست.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در باب اهمیت راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم چون اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید و اگر ما نتوانیم تحلیل درستی از دفاع مقدس و دیگر وقایع انقلاب داشته باشیم محکوم به توقف هستیم چون دشمن تلاش می کند ما را دچار اشتباه محاسباتی کند.