اسلام آباد خبر15:16 - 1401/11/24
امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم/اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم چون اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور صبح امروز با بدرقه مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم اظهارکرد: چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم درحالیکه دشمنان می‌گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی شاهد تولدش باشد، که این نتیجه کار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و شهداست.

 

وی افزود: ما در استمرار راه شهدا و آرمان‌های امام(ره) انشاءالله با اراده خداوند تا ظهور امام زمان(عج) هر ساله این جشن‌ها را باشکوه‌تر برگزار می کنیم.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در باب اهمیت راهیان نور یادآور شد:  اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم چون اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید و اگر ما نتوانیم تحلیل درستی از دفاع مقدس و دیگر وقایع انقلاب داشته باشیم محکوم به توقف هستیم چون دشمن تلاش می کند ما را دچار اشتباه محاسباتی کند.

 

وی افزود: در کوله پشتی دفاع مقدس گوهرهای مقاومت، وطن پرستی، اعتماد به نفس و گوهر مبارزه با استکبار وجود دارد و این موارد چیزهای ساده‌ای نیست، چراکه خیلی از کشورها از اینکه چنین راهپیمایی اقتدار و باشکوهی در کشورشان برگزار شود  عاجزند و برای آنها آرزوست که پرچم آمریکا را آتش بزنند و مقابل آمریکا بایستند.

 

 

امام جمعه شهرستان گفت: عمده جمعیت جبهه‌های دفاع مقدس متشکل از همین جوانان و نوجوانان بود و میانگین سنی رزمندگان در جببهه‌ها هم‌سن همین دانش‌آموزان تا 25 ساله بودند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی ابراز امیدوراری کرد: انشاءالله همه جوانان  و نوجوانان ما مورد توجه امام زمان(عج) قرار بگیرند و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

انتهای پیام/