اسلام آباد خبر17:36 - 1401/11/26
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دالاهو تأکید کرد:

دسترسی‌پذیری مسیرهای شهری دالاهو برای افراد دارای معلولیت

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دالاهو بر رفع نواقص ودسترسی‌پذیری مسیرهای شهری دالاهو برای افراد دارای معلولیت تأکید کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان دالاهو در سال ۱۴۰۱به ریاست معاون برنامه‌ریزی فرماندار دالاهو، با دبیری اداره بهزیستی با حضور ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دالاهو در این جلسه تأکيد نمود: نظام مهندسی شهرستان باهمکاری بهزیستی شهرستان جلسه آموزشی ویرایش سوم ضوابط و مقررات شهرسازی ومعماری برای افراد دارای معلولیت را برای اعضای کمیته فنی و کارشناسان فنی ادارات برگزار نماید.

 

مهندس سلیمی با اشاره به مصوبات دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان دالاهو افزود: شهرداری کرند مسیرهای منتهی به اداره بهزیستی شهرستان را بررسی و نسبت به رفع نواقص و دسترسی پذیری برای افراد دارای معلولیت اقدام و گزارش فعالیت های صورت گرفته را به دبیرخانه اعلام نمایند.

 

وی بیان داشت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی یکی از برنامه های فرهنگی خودرا با موضوع مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت انجام و نتیجه  اقدام و گزارش فعالیت‌های صورت گرفته رابه این دبیر خانه اعلام نمایند‌.

 

در این جلسه مقررگردید: شهرداریهای گهواره. کرند، ریجاب، باتوجه به مکاتبه معاون محترم استانداری نسبت به تخصیص یک هزارم اعتبارت خود درجهت مناسب سازی ودسترسی پذیری معلولین اقدام و گزارش فعالیت های صورت گرفته را به این دبیرخانه اعلام نمایند.