اسلام آباد خبر07:47 - 1401/11/30

آیا عیدی سال1402به حساب اهالی فرهنگ و رسانه واریز خواهد شد؟

به گزارش اسلام آباد خبر ، هنر کارت یک کارت شناسایی اختصاصیِ اعتباری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی فرهنگ و هنر در انجام امور بانکی و دریافت تسهیلات ویژه در چارچوب فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر است و تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه می شوند.

همچنین متقاضیان جدید که از دی سال1401تا15دی 1401نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک کد عضویت دریافت کرده اند نیز از بسته های حمایتی برخوردار خواهند شد.

 

کمک های صندوق اعتباری هنر در ایام همه گیری کرونا و از بین رفتن کسب و کارهای بیش از پیش برای اصحاب فرهنگ و هنر مهم شد.

 

اما آیا عیدی سال ۱۴۰۲ برای اعضای صندوق اعتباری هنر امسال  در دستور کار صندوق هست؟

لازم به ذکر است که در شب یلدا، ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گذشته هدیه ای برای اعضای محترم واریز شد اما امسال از هدیه شب یلدا  خبری نبود اما امیدواریم  صندوق‌اعتباری‌هنر برای عیدی۱۴۰۲ مبلغ  را با توجه به تورم جامعه  به حساب هنرکارت اعضای محترم واریز نماید.

 

باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده خبر و اطلاعیه ای از سوی صندوق محترم اعتباری هنر درباره عیدی سال ۱۴۰۲ صادر خواهد شد یا خیر؟

 

پارسال حدود روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ برای اعضای صندوق اعتباری هنر عیدی از سوی آن نهاد واریز شد.  مبلغ این واریزی برای فعالین حوزه فرهنگ و هنر دارای هنرکارت یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان بود.

به قلم؛ نگین سارایی