اسلام آباد خبر15:27 - 1401/12/03
در دبیرستان فاطمه زهرا(س) برگزار شد ؛

جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در دبیرستان فاطمه زهرا(س) اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان جشن میلاد امام حسین(ع) و گرامی‌داشت روز پاسدار در دبیرستان فاطمه زهرا(س) اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان با اهدای گل به پاسداران حاضر در مراسم روز پاسدار را گرامی داشتند و از زحمات ایشان قدردانی نمودند.

گلاب تیموری مدیر فرهیخته و انقلابی دبیرستان فاطمه زهرا(س) ضمن خیرمقدم به مسئولین میلاد امام حسین(ع) و  روز پاسدار راتبریک گفت.

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین معنوی با برشماری صفات برجسته امام حسین(ع)، گفت: حرکت در مسیر اهل بیت(ع) موجب پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای ملت ایرات در طول انقلاب و پیش از انقلاب، عنوان کرد: دشمنی دشمنان تمامی ندارد چرا که آنها به دنبال سلطه و منافع خود هستند و چون جمهوری اسلامی در مقابل آنها ایستاده و عزت و سربلندی را برای ملت ایران می‌خواهدآنها نیز با تحریم‌های ظالمانه قصد اعمال فشار بر ملت ایران را دارند ام به لطف خدا و خودباوری جوانان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت خواهد کرد و نسل جدید ما باید این‌ها را بدانند.

مجتبی عبدی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین میلاد با سعادت حضرت  امام حسین(ع) را تبریک گفت و ابراز داشت: دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر به واسطه شهادت و از جان گذشتگی  امام حسین(ع) و یارانش زنده شد.

مولودی خوانی ذاکر اهل بیت(ع)؛ کربلایی احسان بساطی ، اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقه مذهبی و تجلیل از دانش آموزان برگزیده و اهدای چادر به دانش آموزان از دیگر برنامه های جذاب این مراسم معنوی بود.