اسلام آباد خبر13:08 - 1401/12/07
در راستای رزمایش جهادگران فاطمی2 صورت گرفت؛

برگزاری اردوی جهادی و میزخدمت در روستای چقازرد اسلام‌آبادغرب+تصاویر

در راستای رزمایش جهادگران فاطمی2 اردوی جهادی و میزخدمت در روستای چقازرد اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی2 اردوی جهادی و میزخدمت در روستای چقازرد از توابع بخش مرکزی اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

مدیران ادارات و اقشار بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب وکانونبسیج مهندسین عمران و معماری، بسیج جامعه پزشکی، جامعه زنان،  بسیج مهندسین کشاورزی و … با محوریت خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات فنی مهندسی در مسجد روستای چقازرد گرد هم آمدند و به ارائه مشاوره و بررسی مشکلات مردم پرداختند.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در این ویژه برنامه هدف از این میز خدمت را خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: امروز مردم بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولین در میان می‌گذراند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب با تقدیر از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اقشار مختلف بسیج، عنوان کرد: مسئولین باید در خدمت مردم باشند تا مشکلات را برطرف کنند.

 

وی اظهار کرد: اشتغال روستایی و توسعه روستای و محرومیت زدایی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم است که به جد توسط مدیران دنبال می شود.

 

اردوی جهادی کانون بسیج مهندسین کشاورزی اسلام آبادغرب با حضور گروه جهادی شهید هریری در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ برگزار شد که در این اردوی جهادی کلینیک سیار دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور اعزام شد که اقدام به واکسیناسیون، معاینه، تشخیص، درمان واهداء داروی رایگان دام و طیور به روستای محروم چقازرد نمودند.

 

در این اردوی جهادی تعداد ۵۰۰  راس دام سبک علیه بیماری تب برفکی بطور رایگان واکسینه شد، همچنین ۵۰۰ قطعه طیور معاینه واکسینه و قطره خوراکی  نیوکاسل رایگان تزریق شد.

 

شریفی دهیار روستای چقازرد از حضور مسئولین و گروه‌های جهادی در این روستا تقدر و تشکر نمود و گفت: ما مشکلات و مطالباتی داریم اما همین که می‌بینیم مسئولین در بین مردم حاضر می‌شوند و برای خدمت‌رسانی به مردم در تلاش هستند جای قدردانی دارد.