اسلام آباد خبر18:36 - 1401/12/09
با حضور رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب برگزار شد

با حضور رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه آیین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب امروز با حضور رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، مدیرکل گمرکات استان و اعضای هیئت مدیره و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی زاگرس در محل فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این آیین دکتر علی ملکشاهی تودیع و مهندس ایمان بیوس به‌عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب معارفه شد.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه در این آیین با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری منطقه ویژه اسلام‌آبادغرب از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر ملکشاهی در زمان مدیریتش تقدیر و تشکر نمود.

کیوان کاشفی گفت: این منطقه ویژه در دوران مدیریت دکتر ملکشاهی روند توسعه بسیار خوبی پیدا کرده و انشاءالله با حضور مهندس بیوس و تجربیات و ارتباط گسترده ایشان با بخش خصوصی دوران موفقی را دوره مدیریت ایشان شاهد باشیم.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به وضعیت علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان، گفت: اسلام‌آبادغرب با وجود ظرفیت جامعه نخبگانی و موقعیت جفرافیایی عالی اما بیکارترین شهرستان استان است که نیازمند توجه بیشتر مسئولین و هدایت سرمایه‌گذاران بخش خصوص به این شهرستان هستیم.

حمیدرضا کرمی افزود: ما در راستای اشتغالزایی و رفع مشکلات شهرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی و دو شهرک صنعتی اسلام‌آبادغرب حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: ما در راستای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان دیوان سالاری اداری را حذف می‌کنیم و از مدیرعامل و هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب نیز انتظار داریم نسبت به توسعه منطقه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 

علی اصغر عباس زاده مدیرکل حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه؛ همزمان با پیشرفت کار، خدمات گمرکی لازم را به منطقه ویژه می‌دهیم، بیان داشت: نیاز است اقتصاد کشور به سمت بخش خصوصی برود و این خوشحال کننده است که بنیاد این منطقه ویژه توسط بخش خصوصی گذاشته است.

 

در این مراسم؛ دکتر عربی، مهندس حافظی عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی، مهندس بالایی عضو اتاق بازرگانی استان همچنین دکتر نجفی معاونت اداری مالی، مهندس جوهری مسئول حراست و مهندس صیدمحمدی معاونت عمرانی و مهندس صفری مدیر روابط کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر ملکشاهی برای مهندس بیوس مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب آرزوی توفیق نمودند.

 

در خاتمه این آیین رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه و فرماندار اسلام آبادغرب با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر علی ملکشاهی قدردانی نمودند و در پست جدید( مدیرکل غله استان کرمانشاه) برای ایشان آرزوی توفیق نمودند، همچنین با تبریک به مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب برای وی آرزوی سربلندی و موفقیت نمودند.