اسلام آباد خبر14:49 - 1401/12/10
با بدرقه مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

کاروان راهیان نور دختران دانش‌آموز اسلام‌آبادغرب با بدرقه مسئولین شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز با حضور مسئولین، معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دختران دانش‌آموز اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: 316 نفر از دانش آموزان شهرستان همراه با عوامل اجرایی در قالب 6 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر و قصرشیرین بازدید می نمایند.

سرهنگ یوسف‌وند افزود: توفیقی شده که شما دانش‌آموزان عزیز به دعوت شهدا به یادمان شهدا بروید و باید این روز را غنمیمت بشمرید و بهره کافی را از این سفر معنوی کسب کنید.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ دفاع مقدس یک گنجینه است، لذا ما باید با شناخت نسبت به شهدا در این مسیر قدم بگذاریم و زیارت با معرفتی در قدمگاه شهدا انجام بدهیم و با توجه به وصیت‌نامه شهدا بتوانیم ادامه دهند راه شهدا باشیم.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم اظهارکرد: ملتی که با هویت و ماهیت خودش آشنایی نداشته باشد محکوم به اسارت در دست دشمنان است.

وی با اشاره به تعابیر قرآن گفت: فرعون در راستای تسلط بر قوم بنی اسرائیل آنها را از ارزش‌های خود جدا کرده بود، لذا اگر ما شناخت کاملی از تمدن بزرگ ایرانی-اسلامی نداشته باشیم، دشمنان اینگونه به ما القاء می کنند که فرهنگ آنها از ما جلوتر است و ما باید از آنها پیروری کنیم و اسیر قهرمانان پوشالی آنها شویم که با ابزار رسانه آنها را بزک می‌کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی است که ما با قهرمانان ملی خود در دوران دفاع مقدس آشنا شویم.