اسلام آباد خبر15:31 - 1401/12/13
باحضور اعضای شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی

جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، تدوین برنامه‌های فرهنگی سال آینده و جشن نیمه شعبان با حضور امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی در  دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

مهدی بساطی دبیر شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب در این  جلسه پیگیری مصوبات جلسات قبل به حذف بیلبوردهای حاشیه میدان امام خمینی(ره) و عدم نصب بنرهای تبریک انتصابات اشاره کرد.

 

وی با تأکید بر وحدت رویه برنامه‌های فرهنگی بر ساماندهی فضای مجازی و استفاده از ظرفیت مربیان طرح امین و پرورشی سازمان تبلیغات و اداره آموزش و پرورش جهت آموزش سواد رسانه تأکید نمود.

 

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان(عج)، روز جوان وهفته سربازان گمنام، بر هم‌افزایی فرهنگی در بین تمامی ادارات، انسجام و متمرکز نمودن برنامه‌های فرهنگی تأکید نمود.

 

حجت‌الاسلام زمانی عنوان کرد: برنامه های فرهنگی باید فراتر از برگزاری مناسبت‌ها برنامه‌ریزی شوند و ابتدا در کارگروه مربوطه به توافق برسند بعد در شورای فرهنگ‌عمومی مطرح می شود.

 

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در این جلسه با پیشنهاد تهیه تقویم فرهنگی یک ساله برای مناسبت‌های مختلف، اظهار کرد: در بحث آموزش مربیان سواد رسانه شهرستان از ظرفیت سازمان فضای مجازی بسیج استفاده می‌کنیم.

 

در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات جلسات قبلی، تاکید بر آموزش مربیان سواد رسانه ای در قالب طرح درس جامع، ساخت نماد های اسلام‌آبادغرب شهر شهیدان مرصاد، اسلام‌آبادغرب شهر دوستدار کتاب و اسلام آباد غرب پایتخت جنگل های بلوط صورت گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/